Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
10.09.10 klo 19:52
Enfant Terrible  |  Muoti  |  Muoti ja pukeutuminen  |  Katutyylit  |  Aihe: Decora
Sivuja: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 21
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Decora  (Luettu 74239 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Juksu

Poissa

~~

« Vastaus #220 : 16.11.08 klo 15:23 »

Pidän itseäni erittäin lapsenmielisenä ihmisenä ja rakastan värejä + kaikkea söpöä, joten Decora on melkeenpä täydellinen tyyli minulle<3. Ehdoton suosikkini j-tyyleisä! Mutta se että kaulassa roikuu kymmenen kiloa koruja, laukkuja, kännyköitä, pehmoleluja yms on mielestäni aika turhaa. Okei, joillain se näyttää kivalta muttei ainakaan minulla.

Täällä on puhuttu myös jonkin verran siitä että miten decoraan tulisi pukeutua oikeaoppisesti. Itse olen varmaan juuri sellainen tyyppi jonka näette Kampissa ja kuiskaatte kaverillenne "eeewzz! kato tota, se ei kyl osaa pukeutuu decoraan oikeen!!1!". En siis lue kasapäin jotain 'näin olla decora' -oppaita (:D)vaan laitan päälleni sitä mikä itsestäni näyttää hyvältä. Ja tällä hetkellä hiuksenikin ovat erittäin epäsopivat decoraan, sellaset vähän punkahtavat jopa joihin on erittäin vaikea laitaa pinnejä järkevän näköisesti. Joten, mielestäni kaikkea ei tarvitse luokitella ja voi pukeutua ei-täydelliseen decoraan olematta kuitenkaan wnb-decora tms. Sehän saattaa olla vain omaa tyyliä!

Ja lopussa vielä kysyisin yhtä juttua. Eli siis, kun olen katsellut kuvia japanilaisista decoran edustajista, niin olen huomannut että monella on semmoset vähän vinoon piirretyt(?) aika lyhyet kulmakarvat. En osaa selittä joten annetaan kuvan puhua puolestani: klik Okei, ei paras mahdollinen esimerkkikuva mutta en tähän hätään löytänyt parempaakaan... Mutta siis tajuaako kukaan mitä tarkoitan? Onko ne joku decoroiden "juttu" vai mitähä? :D

//Marshmallow: Juu en ajatellutkaan itselleni sellaisia kun en niistä oikeen edes tykkää.. Mutta kiitos vastauksestasi! :D
« Viimeksi muokattu: 16.11.08 klo 17:21 kirjoittanut Juksu » tallennettu

<insert hug here>
MAREOI

Poissa

Glamour Man

« Vastaus #221 : 16.11.08 klo 15:37 »

Ei tuo kulmakarva juttu ole mikään must-juttu, ei ollenkaan! Monilla keijoilla vain sattuu sellaiset olemaan! ^^ Suotta menet kynimään kulmiksia pois kun omat käyvät vaikka pensaina; kaikkihan on kiinni pukeutumisesta, nee?

Anteeksi tämä miniposti...--
tallennettu

"When you're laying on the ground just remember to
breathe, just breathe, just breathe, just breathe..."

-Psyclon nine, Suicide Note Lullaby-
Nemeira
Muhkumpi
Moderaattori
Poissa

« Vastaus #222 : 16.11.08 klo 21:16 »

Suotta menet kynimään kulmiksia pois kun omat käyvät vaikka pensaina; kaikkihan on kiinni pukeutumisesta, nee?

Tästä uskallan olla eri mieltä. Paksut/hyvin voimakkaasti erottuvat kulmat ylipäätäänsä sopivat melko harvoille (tai ainakaan ei kaiken tyylisille) ja epäsiistit kulmat eivät juuri kellekään. Tietenkään en tarkoita nyt sitä, että ollakseen truu decora täytyy olla kulmakarvaton (...), mutta jos tahtoo varman päälle pelata niin silloin ainakin itse suosittelisin sirompia kulmia, jotka useimmilla decoroilla toimivat mielestäni parhaiten. Ja poikkeushan vahvistaa säännön.
"Kaikkihan on kiinni pukeutumisesta"-jutusta olen täysin eri mieltä. Ellei oikeasti kasvonpiirteet satu luonnostaan olemaan täydelliset/tyyliin sopivat niin suosittelen meikkiä (ja muuta ihosta yms huolehtimista) ja hiusten laittamista. Tämä pätee oikeastaan melkein kaikkiin tyyleihin, ei pelkästään decoraan. Vaikka kuinka olisi hienoa brändiä päällä jnejne, niin kokonaisuus se lopulta ratkaisee.
tallennettu

sofia

Poissa

(メ ̄ー ̄)ヶ ・・・・・・

« Vastaus #223 : 17.11.08 klo 20:45 »

kaikkihan on kiinni pukeutumisesta, nee?

Rohkenen minäkin olla hieman eri mieltä. Ainakin minun mielestäni tyyliin kuin tyyliin kuuluu vaatteiden lisäksi niin hiukset kuin meikkikin. Nehän ovat tärkeä osa siltä miltä loppujen lopuksi näyttää, osa kokonaisuutta. Paksut kulmakarvat ovat sellainen juttu, etteivät sovi kaikille. Decora on myös sen verran lapsekkaampi  tyyli, etteivät paksut, rehottavat kulmakarvat ehkä olisi kovin kaunista katseltavaa.

Itselläni ei ole kulmakarvoja. Kasvatusoperaatio on kyllä käynnissä, joten jos et halua mennä kulmiasi sheivaamaan, suosittelen ihan vain muotoilua ja nyppimistä. :----D Se joka-aamuinen kulmien piirtäminen voi olla loppujen lopuksi aika rasittavaa, varsinkin silloin kun tultuu siltä, ettei niistä tule mitenkään päin symmetriset.
tallennettu

(-_・)┏*バキュン・・・・・・-----・ (/゚o゚)/ Help me!!
locklit.orgda
haku

Poissa

« Vastaus #224 : 21.11.08 klo 14:24 »

Pukeudun "10%" decoraan (omakeksimäni käsite, eli siis ei tunnista decoraksi kunnolla), mutta en joka päivä, suurinpiirtein vain silloin kun on lyhyin koulupäivä tai menen kaupunkiin. Mutta nyt talvella on liian kylmä pitää hametta, joten 10% decora-pukeutumiseni on jää ehkä aika vähälle.

Voiko muuten decora pitää animeavaimenperiä ja pehmoja mukanaan? Entä pinnejä? olen vähän tällänen epävarma hassu :D
tallennettu
rikashock

Poissa

« Vastaus #225 : 21.11.08 klo 15:17 »

Voiko muuten decora pitää animeavaimenperiä ja pehmoja mukanaan? Entä pinnejä?

... Miksei voisi? o_o Kyllä decora, kuten lolita tai gyarukin, saa kantaa mukanaan vaikka jätesäkkiä tai vaikka kattilallista kastematoja, jos se näyttää hyvältä. Monet decorathan kantavat ympäriinsä pehmoleluja ja avaimenperiäkin todennäköisesti roikkuu vaikka mistä. Saat siis kantaa mitä vain mukanasi, niin kauan kuin se näyttää hyvältä, ja sitäkin pidemmälle jos vain itse kestät kritiikin.

.. ja ei, kaikki ei ole kiinni vain pukeutumisesta, kuten täällä onkin jo huomauteltu. Jos leukaa pitkin valuu se hehkeä löntti aamuisen ruokailun jäljiltä, tai hiukset ovat mitä epämuodostunein rasvalettipötkö, en usko että kovin moni sanoisi kokonaisuutta söpöksi vaikka pukeutuminen olisikin hyvin onnistunutta. En tahdo kylläkään uskoa että kukaan fiksu lähtisi aamupuurot poskilla kotoa aamulla muuten hyvin pukeutuneena. :D
tallennettu
Dollucchi
Vieras
« Vastaus #226 : 13.12.08 klo 23:29 »

Rakastan Decora-tyyliä, vaikkein oikein siihen pukeudukaan. Tosin paras ystäväni on Decora ja minunkin pukeutumistyylini on saanut vaikutteita Decora tyylistä, tarkemmin Dark Decora-tyylistä. Kyllähän minut voisi luokitella Decoraksi, mutta ongelma on siinä ettei minua varmaan voi, koska en pidä monia sukkia päällekkäin, eikä päässäni ole paljoa pinnejä, eikä minulla ole kuin vain 3 härpäkettä kaulassa, eikä ole käsikoruja. ^^

Eli olen kai puoliksi Dark Decora ja puoliksi jotain muuta. O_o
Anyway, Decora ja Dark Decora-tyylit ovat oikein ihania.
tallennettu
Mimiko

Poissa

« Vastaus #227 : 14.12.08 klo 00:09 »

Olen viime aikoina ollut aivan älyttömän kiinnostunut ja innostunut Decoraan. Olen jopa omassa huoneessa koittanut pukeutua siksi. Tosin näyttää vielä aika heikolta sillä koruja ja pinnejä minulla on niin köyhästi. Olen miettinyt jo jonkin aikaa, että alkaisin muuttaa itseäni Decoraan päin. (minua on isosisko hieman patistanut pukeutumaan hieman värikkäämmin, koska värikkäät vaatteet sopivat kuulemma minulle) Mutta olen hieman lukossa, mistä aloittaa. Vaatteiden ja asusteiden ostosta varmaankin, mutta olen usein aika epävarma, onko se Decoraa. Decorahan on söpöä, värikästä mutta silti olen jotenkin epävarma. Pinneissä sama juttu.. En ole yhtään varma ovatko ne hyvin, vai ovatko ne ihan sekaisin. Sekin huolettaa, miten osaan yhdistellä vaatteita ja värejä. Jos näytänkin aivan oudolta, että olisin laittanut vaatteet päälle pilkkopimeässä.

Meikki puolikin minua mietityttää. Mitä kaikkea tarvin? Miten meikkaan itseni?
Olen selannut hyvin paljon kaikkea Decora kuvia, mutta olen silti hieman.. Avun tarpeessa.
tallennettu
Aamiainen

Poissa

・°・(ノД`)・°・

« Vastaus #228 : 14.12.08 klo 14:50 »

Meikki puolikin minua mietityttää. Mitä kaikkea tarvin? Miten meikkaan itseni?
Olen selannut hyvin paljon kaikkea Decora kuvia, mutta olen silti hieman.. Avun tarpeessa.

01, 02 ja 03. Siinä linkkejä tutoriaaleihin joista voisi olla mahdollisesti apua. Tästä tutoriaalista voi myös saada vinkkiä meikkiin, vaikka itse ohje onkin espanjaksi. Photobucketista myös löytyi kasa japaninkielisiä step-by-step ohjeita oshare/visual kei meikkiin. Näissä tapauksissa ohjeet ovat kuitenkin japaniksi (vaikkakin teksti on niin pientä, että vaikka osaisitkin japania, ei siitä piiperryksestä hirveästi mitään näe). Tässä, tässä, tässä ja tässä kuitenkin muutama kyseisistä ohjeista, jotka soveltuvat mielestäni enemmän kuin hyvin myös decoraan.:>

Näistä kuvista voi myös saada vähän ideoita omaan meikkiin.
tallennettu

゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆☆ (。・ω・)ノ゙( ゚ 3 ̄)★゚・:,。゚・:,。
※☆を揺らせ 世界の軸でレボリューション!!◇◆ ☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*
Sebastine

Poissa

« Vastaus #229 : 14.12.08 klo 18:23 »

------------
« Viimeksi muokattu: 04.07.10 klo 01:33 kirjoittanut Penemi » tallennettu

kello

Poissa

« Vastaus #230 : 18.12.08 klo 12:48 »

SAA POISTAA
« Viimeksi muokattu: 02.12.09 klo 20:00 kirjoittanut Tokkusan » tallennettu

いいえ いいえ お金
JapaneseDuck

Poissa

« Vastaus #231 : 28.12.08 klo 13:07 »

Minustako decora? Juu ei tule onnistumaan.
Dark decoraksi vielä voisin kuvitella itseni, mutta hyvin epätodennäköisesti minusta sellainen tulisi. Kuten Tokkusankin, kuuntelen H!P-bändejä, mutta en silti sanoisi itseäni (dark) decoraksi. Joillekin se vain sopii, ja minä en kuulu heihin. Eräs tuttuni uskoo olevansa decora sen perusteella että omistaa yhden decoramaisen hameen o______O
Ja, eräs nimeltämainitsematon tyyppi on väittänyt toiselle ystävälleni, että olen sanonut hänelle aikovani ryhtyä decoraksi ja tekeväni itselleni paperista kravatin xD
tallennettu

Dakara! Happy!! Yama no choujou ryourute ga sora ni todouki sou da yo!
Yoshi

Poissa

팬 소녀!

« Vastaus #232 : 28.12.08 klo 18:12 »

Pidän decorasta valtavasti, varmaan siksi, koska se tyylinä viehättää ja siinä ei ole niin tiukasta rajattuja sääntöjä, kuin esim. lolitassa, se on "rennon lapsekasta".
Pidän paljon värejen ja erinlaisten materiaalien yhdistämisestä, kaikenlaisesta söpöstä roinasta, koruista, ja pirteydestä.
Dark decora on myös ihan hauska, sillä tummat sävyt miellyttävät minua. Tämä asu on minusta tosi söpö ja hauskasti yhdistelty.
Minusta decoraan sopivat myös hyvin erinlaiset kigurumit, itse tykkään välillä laittaa kigurumin ja alkaa sen ympärille kokoamaan decora uskottavaa asua.
En harrasta decoraan pukeutumista säännöllisesti, perinteisesti arki keijoilen, mutta välillä pirteät decorat ovat ihan hauska vaihtoehto.
tallennettu

I listen to a boring song, and stare out the window
I wrap myself in a dress and show off a dance
Tell me, am I crazy?
Cherie

Poissa

Aicle!

« Vastaus #233 : 28.12.08 klo 22:20 »

Myös minuun on decora on jostain syystä kolahtanut, vaikka ennen en pahemmin ollut innostunut värikkäistä vaatteista, enkä käyttänyt koruja kuin harvoin. Muutoksen on ehkä tehnyt talvi; pimeys, ankeus, ihmisten tumma vaatetus (ja yrmyt ilmeet!). Aivankuin kaikki pelkäisivät muun värisiä vaatteita, kuin mustia ja harmaita. Vaikka itsekin käytän pääosin vain mustia vaatteita, on mieleeni hiipinyt pikkuhiljaa ajatus värien lisäämisestä garderoobiini :D

Decoraan pukeutumisen helppous piilee ehkä sen yksinkertaisuudessa; asusteiden (korut, pinnit, muu tilpehööri) hankkiminen on vaivatonta ja tyyliin sopivia vaatteita voi löytää ihan peruskaupoista, kun ''pukukoodi'' on suht koht vapaata. Materiaaleista asun kokoamiseksi ei ole siis puutetta (ainakaan jos on kaupat lähellä :D), vaan tyyli kysyy ehkä ennemminkin vaatteiden yhdistelytaitoa ja ''pokkaa'' niissä julkisesti pyörimiseen. 
Haluaisinkin siis kysyä; mitkä värit ja materiaalit sopivat teidän mielestänne decorassa parhaiten yhteen? Minkälainen on oma suosikkiasusi?
tallennettu
paradoXal

Poissa

I believe in a madness called "Now"

« Vastaus #234 : 29.12.08 klo 00:32 »

Haluaisinkin siis kysyä; mitkä värit ja materiaalit sopivat teidän mielestänne decorassa parhaiten yhteen? Minkälainen on oma suosikkiasusi?

Minun mielestäni materiaaleilla ei niinkään ole väliä, mutta väreistä lemppareikseni nousevat pinkki, neonvihreä, sekä keltainen. Lempiväreja decorassa on vähän hankala ruveta listamaan, koska siihen sopii kaikki mahdolliset räikeät värit. :''D

Lempiasuni on yhtä kuin alla neonkeltaiset leggingsit, päälle vaaleanpunaraidalliset minishortsit (jotten vilauttelisi) sekä sen päälle vaaleanpunainen pieni vekkihame. Yläosana keltainen toppi, minkä päälle veneaukkoinen pinkki paita, missä on erilaisia ja -värisiä laatikko-, kolmio- ja ympyräprinttejä, ja josta olen pudottanut toisen olkaimen alemmas, jotta alla oleva keltainen toppi näkyisi. Kenkinä yleensä vaaleanpuna-punaiset ruudulliset tennarit. Lanteille sidon yleensä turkoosin kolmionmallisen helmihuivin, sekä vyöksi vielä pinkin sekä turkoosin huivin. Kaiken päälle totta kai tuhansittain rannekoruja, kaulakoruja sekä pinnejä päähän, mutta en oikein näe pointtia niiden tarkempaan erittelyyn 8D Minulla on omalla koneellani kyseisestä asuyhdistelmästä kuvia, jotka lisään myöhemmin :)

Minun silmääni decorassa miellyttää myös esimerkiksi se, että kirkasvärisen t-paidan alle onkin pistänyt mustan pitkähihaisen paidan ja että kirkasväristen shortsien alta näkyykin mustat leggingsit kirkasväristen sijaan, kontrastien luontia. En tiedä sitten onko se sitten sitä dark decoraa, että lisätään vaan mustaa sinne kirkkaiden värien sekaan :D
tallennettu

"Suosi ydinvoimaa - saat jännittäviä lapsia!"
Dotto

Poissa

« Vastaus #235 : 29.12.08 klo 01:47 »

Pidän vaaleanpunaisen ja keltaisen yhdistelystä decorassa, tai sitten vaaleanpunaisesta ja keltaisesta yksinään. :D Vaaleansinistä voisin myös käyttää, mutta en omista tarpeeksi vaaleansinistä sälää.
  Lempiasua minulla ei varsinaisesti ole, mutta tykkään käyttää mustavalkoista vekkihamettani about kaiken kanssa muuten värikkäissä asukokonaisuuksissani. Myös punaiset tartan-shortsini ovat kivat vaaleanpunainenxpunainen-yhdistelmissä. Minulla on vain yksi varta vasten decora-paita, mutta värikkäitä ja yhteensopivia yläosia löytyy! Kenkinä toimivat mustat tennarit keltaisilla nauhoilla tai vaaleanpunaiset valkoisilla nauhoilla.
  Sitten jotain (melkein) asiapitoista. Mikäli ymmärsin tuon materiaalikysymyksesi oikein, decorassahan ei ole mitään tiettyjä materiaalirajoituksia (toisin kuin esim. lolitassa), eli vaatteisiin sopii sekä puuvilla ja denim että sametti ja trikoo. Decorassakaan ei kuitenkaan kannata sekoittaa kaikkia maailman kankaita yhteen, värikäs asu on jo sinällään "vähän yli vedetty", ja liian epätavalliset ja silmiinpistävät kangasvalinnat vain sekoittavat sitä. Itse kuitenkin lähden ihan siitä, että vaikka hautaisitkin vaatteesi iiison korukasan alle, ei kuitenkaan näytä hyvältä, jos nämä kyseiset vaatteet näyttävät halvoilta, huonosti istuvilta tai muuten vain... No, rumilta. Jokainen osaa varmaan itse katsoa, mikä nyt näyttää kivalta ja mikä lähinnä epämääräiseltä. Itse jättäisin käyttämättä kankaat tyyliin loimusametti ja muut kummallisesti kiiltävät kankaat. En kuitenkaan sano, etteikö joku voisikin onnistua näyttämään hyvältä kyseisistä materiaaleista tehdyissä vaatteissa! Useimmat decoraan soveltuvat vaatteet ovat oman kokemukseni perusteella kuitenkin ihan peruspuuvillaa ja trikoota ja idea on printeissä/kuvioissa.
  Koru- ja tilpehöörimateriaaleista on varmaan turha puhua, korut siis enimmäkseen muovia ja tilpehööreissä mielikuvituksesi on rajana.
tallennettu

sofia

Poissa

(メ ̄ー ̄)ヶ ・・・・・・

« Vastaus #236 : 29.12.08 klo 02:51 »

No ainakaan loimusametti ei mielestäni decoraan sovi, mutta en tähän hätään keksi mitään mihin se sopisi! :B Mutta hmm. Mielestäni decoraan sopii hyvin trikookankaat (paidan olomuodossa kylläkin), college, farkku, sellainen teddykangas, värikkäät karvakankaat... Talviseen aikaan fleecekin sopii mainiosti, olen nähnyt jotain tosi söpöjä fleecevaatteita decoralla, vaikka fleece onkin hieman "öh"-materiaali. Ja miksei friteekin voisi sopia! * ∀ *  Decora on siitä metka tyyli, että siinä tosiaan sallitaan niin monia asioita, mutta en kyllä heti ekana lähtisi decoraan tekonahkaa, pvc:tä ja aitoa turkiksia muistuttavia kankaita lisäilemään. :---| Sametti on myös vähän *köh*, mutta minähän en osaa käyttää samettia melkein missään muodossa, jos kämäistä talvitakkiani ei lasketa.

Ja kuten mainittu, ei kannata sotkea kaikkia materiaaleja tietenkään yhteen... Sen puoleen kuin värejäkään. Lopputulos voi olla aika kaamea, ellei sitä onnistu jotenkin toteuttamaan tyylillä! Tähän väliin voisin todeta, että lempparivärejäni decora-asuissa on varmaan pinkki & vihreä, pinkki & keltainen, keltainen & punainen, keltainen & vihreä... Musta tollaset kahden-kolmen värin asut ovat ihan kivoja, lisäväriä voi toki tuoda esim. denimin värisellä farkkuhameella ja koruilla.  Ja inhokkikomboja on varmaankin punainen & kirkuva pinkki, siis sellainen kylmä pinkki ja lämmin punainen... Ei, ei, ei, mun silmääni se vaan ei näytä hyvältä. :--| (Ainakaan yleensä.) Eri asia on sitten joku vähemmän hyökkäävä punainen ja lempeä vaaleanpunainen.

Ja jotenki musta on vaikeeta yhdistää mustaa decoraan, ainakaan ite en oo siinä mikään mestari. Tuntuu että mun käsissä koko asukokonaisuus lyssähtää jos mukaan  yrittää soluttaa jotain mustaa.

En ole  ~vuoteen kulkenut decoravermeissä, mutta varmaan lemppariasuni oli/on lyhyet shortsit + pitkä paita! * U * Siihen voi lisätä niiiiiiiiiiiin monia eri juttuja, hupparia + liiviä + erilaisia koruja + henkseleitä + vöitä + sukkiksia, vain taivas (ja mielikuvitus ja vaatekaapin anti) on rajana! Muutenkin oon käsittänyt että kerrospukeutuminen on decorassa se juttu ja kerrospukeutuminenhan on ah, rakkautta. <3

Ja Dotto oli näköjään puhunut tilpehöörimateriaaleistakin... Decora-koruissa varmaan muovi on se kaikista kivoin, sitä on saatavana niin monissa eri väreissä ja se on sellaista... muovista. :D Lapsellista ja kiiltävää. Ja toki erilaiset riipukset jotka on tehty esim. fimomassasta ovat oikein messeviä decollekin.
tallennettu

locklit.orgda
Juksu

Poissa

~~

« Vastaus #237 : 29.12.08 klo 12:03 »

Omasta mielestäni ihan perus farkku näyttää tosi kivalta decorassa, tottakai yhdistettynä joihinkin muihin väreihin. Esim. farkkuhame tai lappuhaalarit plus vaaleanpunainen tai pinkki on mielestäni ihana yhdistelmä!

Suosikki väriyhdistelmäni on varmaan pinkki+keltainen+vihreä, kun taas vaaleanpunainen+punainen on mielestäni aika kammottava (tietysti tämäkin riippuu miten näitä värejä on yhdistelty, ei kaikki v.pun ja pun yhdistelmät ole kamalia!). Lempiasustani en oikeastaan sanoa koska nyt kun miettii niin kaikki tähänastiset decoraviritelmäni ovat olleet jokseenkin kamalia :B.

Täällä onkin jossain tuolla aikaisemmin puhuttu decoran talvivaatteista mutta haluaisin lisää mielipiteitä tästä. Itselleni varsinkin talvitakit tuottavat ongelmia, tällä hetkellä käytössä on sellainen ihan perus musta talvitakki joka ei kyllä ole kovin decoraa. Eli millainen on teidän mielestänne decorauskottava talvitakki, pitkä villakangastakki, paksu untuvatakki hupun karvareunuksella vai jotain ihan muuta? Eihän tähän tietenkään ole vaan yhtä oikeaa vastausta, mutta haluaisin kuulla teidän mielipiteenne. :)
tallennettu

<insert hug here>
sofia

Poissa

(メ ̄ー ̄)ヶ ・・・・・・

« Vastaus #238 : 29.12.08 klo 13:07 »

Eli millainen on teidän mielestänne decorauskottava talvitakki, pitkä villakangastakki, paksu untuvatakki hupun karvareunuksella vai jotain ihan muuta? Eihän tähän tietenkään ole vaan yhtä oikeaa vastausta, mutta haluaisin kuulla teidän mielipiteenne. :)

Hmm, minullekin tämä on tuottanut ongelmia! :D Tuntuu että vaatekaupoissa (siis täällä iki-ihanassa Suomen maassamme) myydään vain mustia vaatetakkeja... Mutta mielestäni decoraan voisi tosiaan sopia joku lyhyt, ehkä jopa hieman gal-tyylinen untuvatakki, mutta värikäs sellainen! Ja joku kirkkaan värinen toppaliivi voisi näyttää decoran päällä tajuttoman suloiselta. *--* ♥  Kuitenkin suosisin enemmän jotain lyhyen mallista takkia decorassa, pitkä voisi mennä "liian" elegantiksi. ;D
tallennettu

locklit.orgda
Dollucchi
Vieras
« Vastaus #239 : 29.12.08 klo 14:47 »

Eräs tuttuni uskoo olevansa decora sen perusteella että omistaa yhden decoramaisen hameen o______O
Ja, eräs nimeltämainitsematon tyyppi on väittänyt toiselle ystävälleni, että olen sanonut hänelle aikovani ryhtyä decoraksi ja tekeväni itselleni paperista kravatin xD

Uskoisin että tässä keskustelussa ei ole tarkoitus nälviä toisia ja kertoa omia kokemuksiaan jostain huvittavista jutuista, vaan keskustella ihan Decora ja Dark Decora-tyyleistä?
(Ei tulenarkaa tai "NO VTU MEE SIN VALITTAaJONEKIN ;UIUALLE!" palautetta, kiitos)

Btw, itse olen alkanut muuttumaan Dark Decoran suuntaan. Pikkuhiljaa tässä muutun. Minusta Dark Decora-tyyli on ihana, synkkää mutta söpöä. Niin sitä voisi kuvailla, ainakin minun mielestäni.
http://i104.photobucket.com/albums/m180/Deadbunniesrule/080531079s.jpg <-- Tuolla henkilöllä on mielestäni oikein ihana asukokonaisuus, pidän kamalasti.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 21
Tulostusversio
Enfant Terrible  |  Muoti  |  Muoti ja pukeutuminen  |  Katutyylit  |  Aihe: Decora
Siirry: