Caramea
Poissa
Candycountess ☆
|
 |
« Vastaus #200 : 12.09.08 klo 17:55 » |
|
Laastarit naamassa on aika ympäripyöreä käsite. Tietääkseni laastareita ei laiteta decorassakaan muuta kuin nenään, ja niitäkin vain yksi. En ymmärrä, miksei muka saisi tunkea vaikka kymmentä laastaria naamaansa, jos siltä tuntuu - ja jos vain näyttää hyvältä. Tuskin kukaan on kirjoittanut mitään sääntöjä siitä, miten monta laastaria decoralla saa olla naamassaan? Ja jos onkin, säännöt on tehty rikottaviksi. Itse en ainakaan laittaisi laastaria nenääni, jos nyt kokisin valtaisaa halua ylipäätään laastaroida lärvini. Mielestäni esim. kaksi lastaria poskessa päällekkäin, siten että ne muodostavat X:n, näyttää paljon paremmalta kuin teipattu nenä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
M O M O I R O
|
 |
« Vastaus #201 : 18.09.08 klo 17:47 » |
|
Kysymys niille jotka pukeutuvat aktiivisesti decoraan ( melkein joka päivä) tai no miksei saman tien kaikille : Onko teitä haukuttu wannabe japani faneiksi yms ? Ja miten sen voisi välttää ? Sillä haluaisin pukeutua decoraan , sillä se on älytttömän söpö tyyli, mutta silti en haluaisi näyttää wannabeeltä.
Kerran kun kävelin kaupungilla, Tampereella, niin kaksi tyttöä huusivat perääni ''KAWAII!!1'' . Siitä lähtien olen pukeutunut decorana VAIN vaaleanpunaiseen tai sitten en ole ollut ollenkaan decora. ;_;
|
|
|
|
|
tallennettu
|
180309 ;_;<3
|
|
|
Caramea
Poissa
Candycountess ☆
|
 |
« Vastaus #202 : 18.09.08 klo 17:57 » |
|
SweetLily: Koska en ole (tietääkseni ainakaan) nähnyt sinusta ikinä kuvia, enkä sitäpaitsi ole itse syvällisemmin perehtynyt decoraan, on hankala sanoa mitään tyylistäsi.
Kuitenkin se, että sinulle huudellaan kawaiita ei välttämättä tarkoita, että olisit huono decora; se voi tarkoittaa yhtähyvin sitäkin, että huutelijat eivät tiedä mitä on decora, tai ovat muuten vain ärsyttäviä. :3
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
psycho
|
 |
« Vastaus #203 : 18.09.08 klo 18:42 » |
|
Laastarit naamassa on aika ympäripyöreä käsite. Tietääkseni laastareita ei laiteta decorassakaan muuta kuin nenään, ja niitäkin vain yksi. Jos haluaa laittaa söpöjä laastareita, niitä löytyy ihan Citymarketin hyllystä, esimerkiksi muumilaastarit ja Hello Kitty-laastarit.
Nenään? Nyt kyllä yllätyin, koska itse en ole nähnyt decoraa, jolla olisi laastari nenässä.. ainakaan muistaakseni? Yleensä olen nähnyt laastareita esim. poskissa, juuri kuten Caramea sanoikin. Itse jos joskus läiskin Hello Kitty -laastareita tai muita vastaavia naamaani, laitan niitä poskiin, en nenään. Muutenkaan laastarien sijainnilla tai määrällä ei ole väliä jos se, edelleen, näyttää hyvältä. Ja SweetLilylle: itsekin olen saanut osani "kawaii" -huudahduksista ja tiedän, että se tuntuu kurjalta. Kuitenkaan nämä huutelijat eivät useimmiten tiedä decorasta tai muistakaan japanilaiseen kulttuuriin liittyvistä asioista paljon muuta kuin sen, mitä jossakin DEMIn artikkelissa kerrotaan, joten ei kannata ottaa kommentteja liian henkilökohtaisesti.. :3 Jos haluat todellisia mielipiteitä ja esim. rakentavaa kritiikkiä asustasi, kannattaa näyttää siitä kuvaa ihmisille, jotka todella tietävät decorasta jotain. ^^
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sugarchun
Poissa
Minä :3
|
 |
« Vastaus #204 : 25.09.08 klo 19:34 » |
|
Pidän Decorasta erittäin paljon, eniten kaikista "J-tyyleistä". Itsekkin olen decoraksi pukeutunut vasta parin viikon ajan, vaikka kuvia olen katsellut monia kuukausia. Kysymys niille jotka pukeutuvat aktiivisesti decoraan ( melkein joka päivä) tai no miksei saman tien kaikille : Onko teitä haukuttu wannabe japani faneiksi yms ? Ja miten sen voisi välttää ? Sillä haluaisin pukeutua decoraan , sillä se on älytttömän söpö tyyli, mutta silti en haluaisi näyttää wannabeeltä.
Kerran kun kävelin kaupungilla, Tampereella, niin kaksi tyttöä huusivat perääni ''KAWAII!!1'' . Siitä lähtien olen pukeutunut decorana VAIN vaaleanpunaiseen tai sitten en ole ollut ollenkaan decora. ;_;
Minua on haukuttu feikkijapsiksi ja lakkapääksi (?) mutta en välitä siitä oikeastaan... Yhtään. Koruja yms. pursuava kännykkäni on taas ongelma, koska sen tarttuessa jonkun pyörään tms, kuuluu paljon kirosanoja ja lopussa ihmisten suusta kuuluu kyseinen "feikkijapsi" ym. Lapsellinen on myös yksi "haukkumanimistä", mutta en laske sitä loukkaavaksi, koska uskon itse ainakin olevan lapsellinen :3 Feikkejä ja lapsellisiahan haukkujat yms. ovat itse. Oletteko muuten nähneet "decorakoruja" myyviä nettikauppoja? Itse olen yrittänyt etsiä, tuloksetta. ensimmäinen viestini.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
=°ω°=
|
|
|
Neonväri
Poissa
キラキラ!!
|
 |
« Vastaus #205 : 26.09.08 klo 15:14 » |
|
Oletteko muuten nähneet "decorakoruja" myyviä nettikauppoja? Itse olen yrittänyt etsiä, tuloksetta. Decoraan sopivia korujahan löytyy joka paikasta! Jotkut lolibrändien korut voivat sopia oikein kivasti decoraan, samoin gyarubrändien, ym. Myös Suomesta löytyy paljon - yleisvaatimushan on söpö ja värikäs! Decoraan ei ole kovin vaikea löytää asusteita tai vaatteita peruskaupoissa, sillä decorassa ei ole mitään tiettyä vaatteiden muotoa tai muuta, niinkuin esim. lolitassa. Suomalaista kaupoistakin löytää tosi söpöjä koruja - ainakin Sokoksessa ja Cittarissa myydään Cailapin ja Iberon tosi söpöjä lastenkoruja, joista osa soveltuu mielestäni todella hyvin decoraan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fran
Poissa
Pon Pon
|
 |
« Vastaus #206 : 26.09.08 klo 21:34 » |
|
Itse pidän paljon dark decorasta, sillä decorassa on jotenkin liikaa värejä minulle. Olen kuitenkin myös pukeutunut vähän aikaa decoraan.Tunnen oloni kotoisammaksi, jos minulla on vähän tummempia vaatteita. Tottakai käytän silti muutamaa tehosteväriä. En kuitenkaan luokkittelisi itsenäni täysin tyylipuhtaaksi dark decoraksi, sillä olen vasta aloitellut tyyliä ja muutan koko ajan pukeutumistani enemmän dark decoraksi.
Pari kertaa minullekin on naureskeltu ja kutsuttu värikkääksi prinsessaksi, kun decoraa olen pitänyt. Jotenkin tuntuu, että ihmiset pitävät decoroita usein wnb-japanifaneina.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.09.08 klo 21:51 kirjoittanut StupidDoll »
|
tallennettu
|
They call me "quiet girl". But I'm a riot.
|
|
|
|
M O M O I R O
|
 |
« Vastaus #207 : 28.09.08 klo 11:14 » |
|
Suomalaista kaupoistakin löytää tosi söpöjä koruja - ainakin Sokoksessa ja Cittarissa myydään Cailapin ja Iberon tosi söpöjä lastenkoruja, joista osa soveltuu mielestäni todella hyvin decoraan. Myös glitterin lastenosastolla on söpöjä koruja, jotka mielestäni sopisivat decoraan. ^^ Mutta kuitenkin olen ostanut lähes kaikki ''decora-koruni'' H&M:n lastenosastolta. ^^ Jotenkin tuntuu, että ihmiset pitävät decoroita usein wnb-japanifaneina. Luulisin että se decoroita pidetään wnb-japanifaneina siksi, koska decoroilla on paljon pinnejä ja myös wnb-japanifaneilla on pinnejä. Ja ne jotka eivät ole perehtyneet j-tyyleihin, eivät erota wnb-japanifania decorasta. ><
|
|
|
|
|
tallennettu
|
180309 ;_;<3
|
|
|
Fran
Poissa
Pon Pon
|
 |
« Vastaus #208 : 28.09.08 klo 21:14 » |
|
Pinnithän ovat olennainen osa decoraa ja pidän niistä paljon, mutta ainain minulle tuottaa vaikeuksia laittaa päähän todella monta pinniä niin, että ne näyttävät hyvältä ja pysyvät hyvin koko päivän (tosin en käytä juuri koskaan lakkaa ja sillähän kampaus pysyisi). Eli voiko teidän mielestänne olla hyvä decora ilman "tuhatta" pinniä päässä?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aamiainen
Poissa
・°・(ノД`)・°・
|
 |
« Vastaus #209 : 29.09.08 klo 12:54 » |
|
Eli voiko teidän mielestänne olla hyvä decora ilman "tuhatta" pinniä päässä?
Olen itse linkittänyt tämän ketjun 6. sivulle kuvia decorista, joilla ei noita tuhatta hiuspinniä päässä ole, joten sieltä voi käydä kurkkaamassa. :) Toistaakseni itseäni sanon että eivät pinnit ole välttämättömiä decoralle, joskin niiden kanssa on helpompi näyttää decoralta. Luulisin että se decoroita pidetään wnb-japanifaneina siksi, koska decoroilla on paljon pinnejä ja myös wnb-japanifaneilla on pinnejä. Ja ne jotka eivät ole perehtyneet j-tyyleihin, eivät erota wnb-japanifania decorasta. ><
Niin ja miten määritellään wnb-japanifanin? Anteeksi, mutta olen jo pitkään miettinyt tätä. Mikä ihme tekee jostain ihmisestä wannaben? Se että ei tiedä Miyavin kengännumeroa? :D Kärjistetty esimerkki, anteeksi (...enkä muuten itsekkään tiedä vastausta). Mutta hei, kiltit ihmiset, vähän avarakatseisuutta. Uskoisin että tällä "wnb-japanifanilla" tarkoitetaan tässä yhteydessä "henkilöä, joka on juuri alkanut fanittamaan japania"? No, mistäs te sitten olette aloittaneet? (: Uskoisin että aika samanlaisista lähtökohdista. Silti ette pidä itseänne varmaan wannabeina?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆☆ (。・ω・)ノ゙( ゚ 3 ̄)★゚・:,。゚・:,。 ※☆を揺らせ 世界の軸でレボリューション!!◇◆ ☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*
|
|
|
Fran
Poissa
Pon Pon
|
 |
« Vastaus #210 : 30.09.08 klo 17:35 » |
|
Luulisin että se decoroita pidetään wnb-japanifaneina siksi, koska decoroilla on paljon pinnejä ja myös wnb-japanifaneilla on pinnejä. Ja ne jotka eivät ole perehtyneet j-tyyleihin, eivät erota wnb-japanifania decorasta. ><
Niin ja miten määritellään wnb-japanifanin? Anteeksi, mutta olen jo pitkään miettinyt tätä. Mikä ihme tekee jostain ihmisestä wannaben? Se että ei tiedä Miyavin kengännumeroa? :D Kärjistetty esimerkki, anteeksi (...enkä muuten itsekkään tiedä vastausta). Mutta hei, kiltit ihmiset, vähän avarakatseisuutta. Uskoisin että tällä "wnb-japanifanilla" tarkoitetaan tässä yhteydessä "henkilöä, joka on juuri alkanut fanittamaan japania"? No, mistäs te sitten olette aloittaneet? (: Uskoisin että aika samanlaisista lähtökohdista. Silti ette pidä itseänne varmaan wannabeina? Mielestäni aloittelija ei ole wnb. Wannabe on oikeastaan aika vaikeasti määriteltävä termi. Omasta mielestäni wannabe on sellainen henkilö, joka oli viime viikolla jotain ja seuraavalla jotain muuta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Doraemon
|
 |
« Vastaus #211 : 30.09.08 klo 17:47 » |
|
Mielestäni aloittelija ei ole wnb. Wannabe on oikeastaan aika vaikeasti määriteltävä termi. Omasta mielestäni wannabe on sellainen henkilö, joka oli viime viikolla jotain ja seuraavalla jotain muuta.
Off// Voihan aloittelija(kin) olla wannabe. Omasta mielestäni wannabe tarkoittaa yleinsä väärin/huonosti tyyliin pukeutuvaa, eli usein myös aloittelijaa. ;) Off// Pinnithän ovat olennainen osa decoraa ja pidän niistä paljon, mutta ainain minulle tuottaa vaikeuksia laittaa päähän todella monta pinniä niin, että ne näyttävät hyvältä ja pysyvät hyvin koko päivän (tosin en käytä juuri koskaan lakkaa ja sillähän kampaus pysyisi). Eli voiko teidän mielestänne olla hyvä decora ilman "tuhatta" pinniä päässä?
Silloin kun itse pukeuduin decoraan, minulla oli niin pitkät hiukset ja ei otsatukkaa, joten pinnien laittaminen oli aika... mahdotonta. Itse pidin pienillä saparoilla osaa hiuksistani, eikä minulla juuri koskaan ollut yhtään pinniä. Ja jos on vaikeuksia saada pinnejä pysymään koko päivän, niin ne voi laittaa sillä tavalla "ristiin", niin ne pysyvät huomattavasti paremmin (mutta näyttävätkö paremmilta? Päätä itse).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
roku
Poissa
☆♥ ★♥ ☆
|
 |
« Vastaus #212 : 30.09.08 klo 17:50 » |
|
Niin ja miten määritellään wnb-japanifanin? Anteeksi, mutta olen jo pitkään miettinyt tätä. Mikä ihme tekee jostain ihmisestä wannaben? Se että ei tiedä Miyavin kengännumeroa? :D Kärjistetty esimerkki, anteeksi (...enkä muuten itsekkään tiedä vastausta). Mutta hei, kiltit ihmiset, vähän avarakatseisuutta. Uskoisin että tällä "wnb-japanifanilla" tarkoitetaan tässä yhteydessä "henkilöä, joka on juuri alkanut fanittamaan japania"? No, mistäs te sitten olette aloittaneet? (: Uskoisin että aika samanlaisista lähtökohdista. Silti ette pidä itseänne varmaan wannabeina?
Mielestäni aloittelija ei ole wnb. Wannabe on oikeastaan aika vaikeasti määriteltävä termi. Omasta mielestäni wannabe on sellainen henkilö, joka oli viime viikolla jotain ja seuraavalla jotain muuta. Samaa mieltä. Wannabe on itseasiassa hyvin kehnoko termi käyttää yleisestikään, koska periaatteessahan henkilöstä ei ikinä saata tietää onko hän nyt vaikkapa se decora vai niin kutsuttu 'wnb-decora'. Mutta kuten StupidDoll sanoi osuvasti, wnb-kuvaa hyvin henkilöä, joka ei jaksa omistautua tyylille yhtä päivää pidempään tai periaatteessa karkeasti sanottuna edes välittää siitä meneekö nyt kaikki kohdalleen pukeutumisessa yms., mutta silti pitää itseään ns. tyylin 'guruna' ja tässä tapauksessa vaikkapa 100% kaikkitietoisena ja ylimielisenä decorana, joka tuntee katutyylin kuin omien taskujensa sisällön ja selittää kaikille iloisesti raitasukista. Aloittelijat taas ovat aina oma lahkonsa- he eivät ole mielestäni wnb-luokitukselle kelpaavia. Tämä oli siis kuitenkin vain oma johtopäätökseni asiasta, määritelkööt ihmiset wnb-termin tarkoituksen omien kaavojensa mukaan :) Mutta sitten itse asiaan, eli mielipiteeseeni tästä tyylistä. Itse pidän hyvinkin paljon decorasta, mutta itseäni ei ole vielä päässyt pahemmin näkemään seikkailemassa pitkin kaupunkia decora vermeet yllä. Mielelläni kyllä tyyliin pukeutuisinkin- haluan vain pitkään tutustua tyyliin, suunnitella ja miettiä millainen on oma mieleinen decora-asukokonaisuus, ja pyrkiä sitten pikkuhiljaa saamaan kaikia tarvittavia palasia(tässä tapauksessa siis yleisesti ottaen vain hankkimaan asusteita ja vaatteita =)) kohdalleen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Because the dream that we're always hold in our hearts, On the road that goes on forever Will surely come true We'll go on, crying, laughing ♪
|
|
|
paradoXal
Poissa
I believe in a madness called "Now"
|
 |
« Vastaus #213 : 30.09.08 klo 18:42 » |
|
Ja jos on vaikeuksia saada pinnejä pysymään koko päivän, niin ne voi laittaa sillä tavalla "ristiin", niin ne pysyvät huomattavasti paremmin (mutta näyttävätkö paremmilta? Päätä itse).
Pienenä offina, että parhaiten saa mitkä tahansa pinnit pysymään päässä (jopa H&M metalliset ja painavat jäätelöpinnit!) suihkuttamalla pinnin päälle ja sen ympärillä oleviin hiuksiin ihan läheltä hiuslakkaa niin, että hiukset kovettuvat kovaksi. Ainakaan minun vaaleanruskeissa hiuksissani se ei näytä pahalta, eli siihen ei lopulta jää sellaista "tummaa läikkää".
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Suosi ydinvoimaa - saat jännittäviä lapsia!"
|
|
|
SugarHeart
Poissa
~naminam~
|
 |
« Vastaus #214 : 05.10.08 klo 15:17 » |
|
^Mutta sitten hiuksiin jää sellaista valkoista juttua. (Joka näyttää hilseeltä.) Tai ainakin minulle on käynyt niin 1000 ja yksi kertaa. Enään en oikein käytä pinnejä, koska leikkautin hiukseni lyhyiksi jonkin aikaa sitten. Mutta kyllä minä decoralta näytän ilman niitä. :3 Sanokaapas sopiiko tällaiset kengät decoralle talvella?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.10.08 klo 12:56 kirjoittanut SugarHeart »
|
tallennettu
|
|
|
|
Saji
Poissa
N00DLZ
|
 |
« Vastaus #215 : 05.10.08 klo 15:23 » |
|
Sanokaapas sopiiko tällaiset kengät decoralle talvella? Minun mielestä kyllä! :D Varsinkin jos on mustat hiukset, tulee kivaa tasapainoa. Jos ei ole, voisi asukokonaisuuteen lisäillä sitten jotain pientä mustaa sälää. Esimerkiksi mustia pinnejä, mustia käsikoruja, kaulakoruja... Oho tuli aika lyhyt viesti
|
|
|
|
|
tallennettu
|
♡
|
|
|
Esmeralda
Poissa
ballet ♥
|
 |
« Vastaus #216 : 09.11.08 klo 20:11 » |
|
Mielestäni pinnit ovat olennainen osa decoraa. Ilman pinnejä (ja otsatukkaa) decoran uskottavuus on aika laimea. Tottakai korut ja söpöt vaatteet tietenkin tekevät decoran, mutta vain osittain. Pinnejä kuitenkin pitää opetella laittamaan nätisti, sillä ne eivät todellakaan näytä hyviltä jos otsatukka on ihan lytyssä niiden alla. Pinnit eivät siis saisi vaikuttaa otsatukan paksulta näyttämiseen tai tuuheuteen. Pitää myös huolehtia ettei pinnit tee otsatukkaan ns. rakoja kun pinnin alla olevat hiukset ovat aivan kiinni toisissaan.
Decoran vaatekaappiin kuuluu housut. Ei välttämättä pitkiä farkkuja, mutta pituuden kumoaa kiva väri, esimerkiksi pinkit farkut voisin aivan hyvin kuvitella decoran kanssa. Muuten decoran olisi suotava omistaa pienen söpön väriset pantsut. Ne ovat erittäin suloisia. Decoraan käy myös polvipituiset pussihousut tai vastaavat. Mielestäni decoralle käy ehkäpä paremmin housut kuin hame.
Ja noista laastareista, onhan se ihan kiva jos on naamassa laastanri, mutta jotta sen saa näyttämään todellakin hyvältä, pitää se mallailla täydellisesti paikoilleen. Laastari on mielestäni aika riski. (Laastarit ristiin nenälle = ..... /Laastarit ristiin poskelle = söpö)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
paradoXal
Poissa
I believe in a madness called "Now"
|
 |
« Vastaus #217 : 09.11.08 klo 21:02 » |
|
Pinnejä kuitenkin pitää opetella laittamaan nätisti, sillä ne eivät todellakaan näytä hyviltä jos otsatukka on ihan lytyssä niiden alla. Pinnit eivät siis saisi vaikuttaa otsatukan paksulta näyttämiseen tai tuuheuteen. Eivätkö ne otsahiukset mene sitten aivan väistämättä lyttyyn, vai olenko missanut jotain olennaista? :D Onko edes mahdollista saada otsahiuksia olemaan menemättä lyttyyn, kun niihin lastaa kilon pinnejä? Ottaisin mielelläni vastaan vinkkejä asiaan liittyen, decoraillessa omat otsahiukseni näyttävät nimittäin kuolleelta lahnalta, sen verran tuuheutta niissä on.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Suosi ydinvoimaa - saat jännittäviä lapsia!"
|
|
|
MAREOI
Poissa
Glamour Man
|
 |
« Vastaus #218 : 09.11.08 klo 21:09 » |
|
Vaikken decoraan pukeudukkaan, osaan antaa neuvoja otsatukaan liittyen: kannattaa hommata suht paksu otsatukka ja pistää pinnit ns. "pintaotsatukkaan". Kun pinnit ovat pinnassa, ei alapuolella oleva otsatukka mene ihan lyttyyn ja otsatukka säilyttää muotonsa vaikka siihen tunkisi kuinka montakiloa härpäkkeitä. Toinen keino on sitten tupeerata otsatukkaa hieman muttei niin paljon että se näyttäisi sotkuiselta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"When you're laying on the ground just remember to breathe, just breathe, just breathe, just breathe..."
-Psyclon nine, Suicide Note Lullaby-
|
|
|
littleiceblue
CYBORG-ZOMBIE
Poissa
riu-pon
|
 |
« Vastaus #219 : 09.11.08 klo 21:37 » |
|
Otsatukan 'paksuutta' ei ikävä kyllä voi välttämättä kontrolloida kovinkaan paljon, jos oma hiuslaatu sattuu olemaan suomalaiseen tapaan kovin ohut ja vauvanhiusmainen (kampaajan termi, ei omani). Tietysti leikkauksella on oma osansa siinä, kuinka paksulti hiuksia on otsatukkaan rajattu, mutta en ole törmännyt keneenkään jolla paksuuden "feikkaaminen" yli normaalin hiusrajan vetämällä –tai vastaavasti otsatukkalisäkkeen kanssa– olisi näyttänyt yhtä luonnolliselta kuin aidosti paksu otsatukka. Kuten moni varmaan tietää, on japanilainen hiuslaatu aivan erilainen kuin geneerinen suomalaistukka, minkä vuoksi myös pinnien ja klipsien kerrostaminen ilman liukumista tai harvenemista on huomattavasti helpompaa.
Tämän vuoksi olisikin suotavaa, että myös tässä tyylissä harrastaja ei vain sokeasti pyrkisi matkimaan japanilaisia esikuvia, vaan miettisi mikä sopii itselle. Jos pinnit eivät vippaskonstienkaan kanssa tunnu istuvan hiuskuontaloon ja otsatukka näyttää lähinnä kahdelta luirulta kilon pinnien alla, voi harkita kannattaisiko ne korvata toisenlaisilla hiuskoristeilla: decoraan sopivat jos jonkinlaiset pannat, korvat, rusetit ja söpöt hatut, joihin niihin voi myös kiinnittää sälää. Lopputulos on paljon onnistuneempi ja persoonallisempi, kun asun eri komponentit sopivat juuri itselle!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|