Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
10.09.10 klo 19:50
Enfant Terrible  |  Muoti  |  Muoti ja pukeutuminen  |  Katutyylit  |  Aihe: Decora
Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 21
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Decora  (Luettu 74238 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
yournamehere

Poissa

Entinen Rimone/Purinsesu

« Vastaus #100 : 27.11.07 klo 16:11 »

Miten teidän mielestä, onko pinnit decoralle kauhean tärkeitä? Kun siis, itse rakastan decoratyyliä, ja pikkuhiljaa olen sellaiseksi tulossa, mutta pinnit on pieni ongelma. En oikein tykkää pitää niitä, putoilee ja sillai.. Paria rusettipinniä kyllä pidän, ja minulla on paidassa kiinni pinnejä. Muita koruja kyllä käytän, erityisesti kaulakoruja
tallennettu
lime_pink_gal

Poissa

« Vastaus #101 : 27.11.07 klo 16:20 »

Miten teidän mielestä, onko pinnit decoralle kauhean tärkeitä? Kun siis, itse rakastan decoratyyliä, ja pikkuhiljaa olen sellaiseksi tulossa, mutta pinnit on pieni ongelma. En oikein tykkää pitää niitä, putoilee ja sillai.. Paria rusettipinniä kyllä pidän, ja minulla on paidassa kiinni pinnejä. Muita koruja kyllä käytän, erityisesti kaulakoruja

Itse tykkään pinneistä todella ja käytän niitä, mutta ei niitä ole mitenkään luokiteltu pakolliseksi decorassa. Jos ei käytä pinnejä, voi sitten panostaa johonkin muuhun.
En voi tietenkään sanoa, ovatko pinnit "tärkeitä" decorassa, sillä jokainen soveltaa decoraa mieltymysten mukaan. Toki pinnit ovat osa decoraa (ihme sepostusta, lopettelen...).
Katsele kuvia decora-tyylistä, niin löydät varmaan hyviä vinkkejä (vaikkapa Photobucketissa on paljon decora-kuvia, joita katsella) Olen minä ainakin nähnyt sellaisia, joilla ei ole päässään mitään ylimääräistä(?).
tallennettu
Aamiainen

Poissa

・°・(ノД`)・°・

« Vastaus #102 : 27.11.07 klo 20:16 »

Miten teidän mielestä, onko pinnit decoralle kauhean tärkeitä?

(Koska minulla on aikaa, haluan jakaa teille decora kansioni sisältöä.)

...Siis omasta mielestäni tämä riippuu ihan siitä, miten muuten laitat hiuksesi. Headressut kääntyvät mielestäni hyvin myös decorille, lippikset (kuva 2), pannat (ks. vasen), kruunut (ks. vasen) ja erilaiset hatutkin ovat mielestäni varsin söpöjä. Ja ainakin tässä kuvassa oikealla oleva decora (+ panta kuvassa oikealla puolella ollut tyttö) onnistuvat mielestäni myös hyvin ilman pinnejä tai muita erikoisuuksia (okei, toisella heistä on hiukset saparoilla).
Lisäksi jos on mahdollinen kigurumi, ei välttämättä tarvitse hiuksiin mitään erikoista, eiväthän hiukset näy hupun alta, mikäli sitä pitää päässä pinnithän vaan menisivät huonosti sen alla :<.

Eli toisin sanoen, kyllä ilman pinnejäkin minusta pärjää. Mutta sitten kannattaa panostaa jossain muussa. Esimerkiksi niissä kaulakoruissa sitten. :)
tallennettu

゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆☆ (。・ω・)ノ゙( ゚ 3 ̄)★゚・:,。゚・:,。
※☆を揺らせ 世界の軸でレボリューション!!◇◆ ☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*
Nekoeko

Poissa

♤♡♧

« Vastaus #103 : 28.11.07 klo 18:57 »

Aamiainen, söpöjä kuvia sinulla! Itse linkittäisin kanssa yhden kuvan, mutta se ei suostu tulemaan, joten se siitä. Itse kommentoisin pinniasiaa näin: Pinnit ovat söpöjä. Eihän siitä mihinkään pääse. Joillekin ne vain eivät sovi tms, eivätkä nämä henkilöt siksi käytä pinnejä. Kuten minä. Otsatukkani on sileä ja todella ohut (oikeasti), joten kaikki pinnit liukuvat siitä välittömästi pois/roikkumaan omituisen näköisesti. Pinnit eivät siis minulle sovi, enkä halua korjailla hiuksiani koko ajan.

Panostan kuvioihin (palloja, ruutuja, sydämiä, mansikoita jne. -raidoista en tosin pidä) ja värien yhteensopivuuteen. Tietysti asusteihin tulee panostettua, toisinaan vähemmän, toisinaan enemmän.     
  Väreistä pidän pinkistä, keltaisesta, vaaleanpunaisesta ja punaisesta. Yhdistelmistä sitten mustaa+keltaista, pinkkiä+vaaleanpunaista+valkoista ja punainen+valkoinen+keltainen.
 Yleensä minulla on yksi pääväri (esim. pinkki) ja sitten muita värejä näkyy esim. jossakin paidassa tai sukissa sekä koruissa. Päävärini ja lempivärini vaihtelee päivittäin, mutta ikisuosikkini on vaaleanpunainen & keltainen.

Asusteista: kellot ovat ihania asusteita! Minulla on 6 kelloa, harmaa rautajättikukka, joka ei toimi mutta on älyttömän söpö, musta kitty-kello, vaal.sin. kitty-kello, musta+violetti-kello, sininen kello ja sinikeltainen kello. Kaulakoruista pidän veljeni pienenä tekemistä, suloisisista erivärisiä helmiä koruista, rannekoruissa keltavihreistä+punaisista, ja kaikenlaisista (muovi)helmikoruista. Eräs decoramainen riipuskin minulla on.

Minulla on myös niitä käsiin laitettavia hikinauhoja viisi kappaletta. Punainen(käytän usein), keltainen(tällä hetkellä kateissa), pinkki(käytän), musta(käytän harvemmin) sekä kaksi perusvalkoista(käytän todella harvoin).
  Käytän myös pantoja, niitä onkin jo yli kymmenen (halpoja+söpöjä), erilaisia ponnareita ja toisinaan muutamaa pinniäkin.
  En käytä kauheasti kerralla eriparisukkia, mutta yleensä sentään yhdet tai kahdet värikkäät sukat ovat päällekäin. Eritoten kuviollisia sukkia rakastan.

Laukkuja käytän, koulussa Tensi Neko-laukkua, tai Björn Borgin mustaa laukkua. Vapaa-ajalla tulee käytettyä pupulaukkua, vihreää laukkua, Nalle Puh-laukkua tai Kitty-laukkua. Joskus Tenshiä.
  Harvemmin pidän pehmolelua mukana, vaikka toisinaan jompikumpi kittyistä tai nalleni pääsee mukaani.
  Kynsiä olisi kiva koristella, mutta vielä en ole tehnyt sitä.
  Tällä hetkellä käytän KappAhlista ostettuja mustia tennareita, joissa on pinkkejä, keltaisia, vihreitä ja sinisiä kuvioita. Ne ovat söpöt.

Minua kiinnostaisi millaisia kenkiä te muut käytätte (itselläni on kenkäpula ja ideat lopussa)?
tallennettu

hiyono

Poissa

« Vastaus #104 : 30.11.07 klo 16:36 »

Minua kiinnostaisi millaisia kenkiä te muut käytätte (itselläni on kenkäpula ja ideat lopussa)?
Yhyy, kirjoitan tänne ihan liikaa DD:.
Itse käytän decoraan pukeutuessani yleensä valkoisia adidaksen superstarseja. Toiseen olen tunkenut pinkkimustaruudullisen kengännauhan Backstreetiltä ja toiseen kenkään vaaleanpunaisen Hello Kitty-nauhan jonka ostin joskus Europe Housesta.
Decoramiitissä näkyi monella kirkkaan värisiä Converseja. Esimerkiksi pinkit, vaaleansiniset, keltaiset, vihreät tms. Converset voivat sopia decoraan. Mikseivät decoran kanssa sopisi vaikka pastellisävyiset ballerinat, mitä ikinä keksiikään.
tallennettu

lime_pink_gal

Poissa

« Vastaus #105 : 30.11.07 klo 21:10 »

Minun mielestäni decoraan sopii suht' monenlaiset kengät.
Itselläni on skeittikengät, jotka olivat ainakin alunperin vaaleanpunaiset, nyt hieman -öh- harmahtavat. Ostin Bliposta vaaleansiniset, söpöt kuvio-kengännauhat. Ensi kesänä Blipossa käydessäni ostan varmaan uusi kengännauhoja, tosi ihania löytyy! ^^
tallennettu
Lolle

Poissa

« Vastaus #106 : 30.11.07 klo 21:18 »

Noh, vastaanhan minäkin nyt tähän.

Converseista voi saada vaikka kuinka söpöt erilaisilla kengännauhoilla. Vaikkapa Blipposta saa todella suloisia kengännauhoja, ja kaikki ihan perus -kenkäkaupatkin kannattaa tarkistaa. Conversejahan saa mm. pinkkeinä, keltaisina ja vaaleansinisinä (jollen väärin muista) ja pastellisävyiset kuviokengännauhat kruunaavat decora -kokonaisuuden!
Ihan tavalliset tennaritkin sopisivat decoraan, itse näin kesällä Adidaksen Superstareja joissa oli aivan todella suloinen kuviointi! Siihen oli painettu ihastuttava kesäinen niitty. Kesällä suosittelisin tarkistamaan urheiluliikkeet noista kengistä ;).  Minä oikeastaan sanoisin, että mielikuvitus käyttöön! Decora on niin monipuolinen tyyli, että oikein yhdisteltynä kengät voivat näyttää oikein hyviltä! 
Haa, mieleeni pamahti aika hassu idea, aivan äskettäin! Mitä jos laittaisi avaimenperiä/kännykkäkoruja kengistä killumaan! Mahtaisi muutes olla aika hauska näky!

// Tiya-chan, minäkin olen yrittänyt dark decoraa, ja vaikeaa oli! Sitä ei kyllä olisi tunnistanut decoraksi edes Erkkikään.
« Viimeksi muokattu: 01.12.07 klo 13:15 kirjoittanut Lolle » tallennettu
Räsy

Poissa

ima barbie grrrrrrrrl ~

« Vastaus #107 : 30.11.07 klo 23:53 »

Perus valkoiset/vaaleanpunaiset lenkkarit, taikka värilliset tennarit! Näistä kengistä saa helposti lapsekkaat esim. vaihtamalla narut.

Huomasin juuri yksoi päivä, että täyellinen dark decora on tolella vaikeaa toteuttaa. Pengoin vaatekaappiani läpi useita kertoja, mutta asuni näytti silti liian vaisulta. Kannattaa kokeilla. 8D

kainoliero-edit: vältetään IRC-gallerialinkitystä ja pidetään miitit omalla osiollaan kiitos.
« Viimeksi muokattu: 02.12.07 klo 15:37 kirjoittanut Tiya-Chan » tallennettu

Sweet coma, fade away.
Agitha
Maailman Moderaattori
Moderaattori
Poissa

« Vastaus #108 : 01.12.07 klo 23:50 »

Eikös decora saa käyttää periaatteessa millaisia kenkiä haluaa? Kumisaappaat, converset, lenkkarit, platformit, eikös se ole yksi ja sama, kunhan sopii asukokonaisuuteen? En ole perehtynyt decoraan oikeastaan ollenkaan, mutta uskoisin, että kyseessä on tavallaan "hippityyli", puetaan päälle mitä halutaan ja mikä hyvältä tuntuu (säilyttäen tietynlainen pirteys ja tyylikkyys joka tapauksessa). Siksi en vaivaisi päätäni sillä, mikä decoralle sopii, vaan sillä, mitkä kengät valittuun asuun sopivat.
tallennettu

Sweets for my sweet, sugar for my honey!
Hotsu

Poissa

« Vastaus #109 : 02.12.07 klo 10:56 »

Minä tuunasin itse vanhat talvikenkäni juuri decoraa varten!

Tässä kengät vielä ennen käsittelyä, todella esteettisesti kuluneina ja haalistuneina.

Ostin Tiimarista pari pientä purkkia vaaleanpunaista akryylimaalia(vaikka oikeasti minulle loppujen lopuksi jäikin sen toinen purkki yli), 2,50 e per kappale, ja kävin hommiin. Maalasin ensin yhden kerroksen, odotin kuivumista, vielä toinen kerros, sitte vielä valkoisella akryylimaalilla hauskoja palloja sinne tänne. Kangasosuuden yritin peittää valkoisella kangasvärillä, mutta koska materiaali oli mitä oli, kävi se vähän vaikeaksi, mutta olen ihan tyytyväinen lopputulokseen. :) Vaihdoin siis vielä kengännauhat. En tiedä, onko tuo akryylimaali kovin järkevä valinta kenkiin, mutta ainakaan minulla kovassa käytössä maali ei ole mitenkään lähtenyt, ehkä vain hiukan tuosta pohjan liepeiltä halkeillut.
tallennettu
Miumiu

Paikalla

« Vastaus #110 : 09.12.07 klo 10:04 »

Tulikin tässä juuri mieleeni, millainen on decoran ulkovaatetus kylmemmillä ilmoilla? En kauheasti decoraihmisiä ole bongaillut joulukuussa, niin en oikein tiedä, mitä te muut decoraan pukeutuvat laitatte päällenne ei niin lämpimillä säillä.

Jos nyt haluaa ihan jööttidecora olla, niin pitäisi sitten olla varmaankin joku todella värikäs takki, tai peräti keeppi :o. Olisihan se mahtavaa nähdä decora värikkäässä takissa.
Nyt siis kysymys decoraan pukeutuville, mitä laitatte päälle pakkasella? Jos minä pukeutuisin pelkästään decoraan, ostaisin ehkä eurokankaasta värikästä kangasta, ja tekisin siitä lämpimän keepin.

Muuten, tuosta kenkäjutusta tulikin mieleeni: eikös decoralle sopisi eripari kengät?
tallennettu
ryuuni

Poissa

catching things, eating their insides

« Vastaus #111 : 09.12.07 klo 11:59 »

Tulikin tässä juuri mieleeni, millainen on decoran ulkovaatetus kylmemmillä ilmoilla?

Jos vaikka hameen aikoo laittaa, alle voi laittaa paksut sukkahousut tai vaikka tavalliset housut, jotka sopivat muuhun asukokonaisuuteen. Toki housutkin käyvät decoraan jos osaa yhdistää ne kunnolla, esimerkiksi vaikkapa vaaleanpunaiset polvihousut; niihin voi lisäillä vaikkapa avaimenperiä sekä värikkäitä nauhoja. Talvivaatteista voi saada kustomoimalla hyvinkin decorauskottavia.

Muuten, tuosta kenkäjutusta tulikin mieleeni: eikös decoralle sopisi eripari kengät?

Tämä voisi näyttää kivalta, mutta käytännöllisyydestä en ole varma. Jos vaikka toinen kenkä on edes hieman suurempi tai paksupohjaisempi, voi kävely olla epämukavaa. Kustomoinnilla saa toki tässäkin tapauksessa "eriparikengät" esim. maalaamalla ja vaihtamalla nauhoja.
tallennettu

~ 1 2 3 ~
Lentävä Lallero

Poissa

I said no, that bitch ain't part of me.

« Vastaus #112 : 09.12.07 klo 13:19 »

Tämä voisi näyttää kivalta, mutta käytännöllisyydestä en ole varma. Jos vaikka toinen kenkä on edes hieman suurempi tai paksupohjaisempi, voi kävely olla epämukavaa. Kustomoinnilla saa toki tässäkin tapauksessa "eriparikengät" esim. maalaamalla ja vaihtamalla nauhoja.

Tuollaiset melko tavalliset tennarit kävisivät hyvin eriparikengiksi.
Ne ovat usein melko samanlaisia ja niissä on paljon eri värejä.
Kannattaa ostaa saman merkkiset niin ovat ainakin hyvät.
tallennettu
yournamehere

Poissa

Entinen Rimone/Purinsesu

« Vastaus #113 : 09.12.07 klo 14:37 »

Nuista ulkovaatteista, olen vasta tutustunut decoraan, ja minulla on valitettavasti musta pitkä, onlyn/veromodan takki. Minulla on kyllä värikäs kaulahuivi mikä on kyllä hyvä. Olisiko mitään kustomointi tapoja takkiini niin, että se olisi edes vähän decorauskottava?
tallennettu
ryuuni

Poissa

catching things, eating their insides

« Vastaus #114 : 09.12.07 klo 17:05 »

Nuista ulkovaatteista, olen vasta tutustunut decoraan, ja minulla on valitettavasti musta pitkä, onlyn/veromodan takki. Minulla on kyllä värikäs kaulahuivi mikä on kyllä hyvä. Olisiko mitään kustomointi tapoja takkiini niin, että se olisi edes vähän decorauskottava?

Kaikenlaista kustomointia ei joihinkin materiaaleihin pysty tekemään, mutta oletan, että kyseessä on villakangastakki.

Helmaan voi esimerkiksi ommella fleece(tai vastaavasta)kankaasta sydämiä, karamelleja, tähtiä; mikä itsestä hyvältä näyttää. Myös värikkäillä helmillä voi koristella helmaa, kaulusta tmv.
  Jos takissa on huppu, siihen voi toki ommella "korvat". : 3
tallennettu

~ 1 2 3 ~
nordawind

Poissa

GOSH ????

« Vastaus #115 : 09.12.07 klo 20:35 »

Pinssit! Söpöt pinssit! Värikkäät pinssit! Yay! Esimerkiksi MicMacista löytyy ja voihan sitä netistäkin tilailla n__n.

Edit: nolo kirjoitusvirhe : <<
tallennettu

Hide out from the ones you know will love you
hiyono

Poissa

« Vastaus #116 : 10.12.07 klo 20:46 »

Jos jaksaisin nykyisin pukeutua decoraan taas enemmän kuin casualiin lolitaan/romadecoon, kustomoisin takkiani varmaan pinssein, nauhoin, helmiin, avaimenperin ja rusetein. Niin kuin ryuu-ni jo mainitsikin, kankaasta leikkaamalla voi takin helmaan ja vaikka taskuihin kiinnittää söpöjä kuvioita. Kannattaa kuitenkin vain harsia kuviot kevyesti käsin; jos joskus tahdot ne pois niin ratkominen ei ole niin hankalaa eivätkä koristelut pysyviä. Kuitenkin sen verran hyvin kannattaisi kiinnittää, etteivät kuviot lähtisi irti heti takin osuessa johonkin. Silityskuviotkin voivat olla hyvä vaihtoehto, mikäli takki on siihen sopivaa materiaalia. Tarkoitan nyt siis sellaisia valmiita kuvioita, jotka silitetään takkiin kiinni.
Joissain villakangastakeissa on takana sellainen muotoa antava kaitale, joka on napeilla kiinni. Sen kohdallehan voisi taiteilla vaikka suurehkon rusetin.
Myös napit vaihtamalla voi saada uutta ilmettä. Eurokankaassa on ainakin joskus ollut suurehkoja kuvionappeja, oli ainakin sydäntä, mansikkaa, kukkaa, nallea etc. Voi siis koittaa ratkoa vanhat napit irti, varovasti, ettei tule reikää. Sitten ommella uudet napit tilalle, kannattaa kuitenkin varmistaa että nappi on suunnilleen samaa kokoa kuin alkuperäinen, että se pysyy valmiina olevassa napinlävessä ettei ikäviä yllätyksiä pääse syntymään.
Korvat huppuun ovat myös hyvä idea. Itse olen korvia kustomoinut huppariin, mutta takkiinkaan ei kuulostaisi lainkaan pahalta.

Muuten ulkovaatetuksesta. Säärystimet ovat ihana asia. Ne lämmittävät oikeasti. Olen ajatellut tehdä karvaisesta kankaasta pitkähköt säärystimet, lämmittäisivät varmaan ja näyttäisivät kivalta. Tavallisistakin kaupoista löytää normaaleja, säärystimiä, ohuempia ja paksumpia. Paksusta villalangasta neulotut säärystimet ovat hyvät ja lämmittävät kaikkein eniten. Koulujen käsityötunneilla tehdään tähän vuodenaikaan paljon kutomistöitä, kannattaa hyödyntää kässäntunteja ja tehdä vaikka oikeasti lämmittävät ja helpot säärystimet. Kotonakin toki voi neuloa, jos mikään ei estä sitä.

Hameen kanssa voi sopia myös ns. trikoocaprit, vaikka polveen yltävät. Niihinhän voi myös kiinnittää rusetteja ja pinssejä yms. mielensä mukaan. Mikseivät mamelukitkin kävisi hameen alle.

Kenkiä ei tosiaankaan kannata käyttää aivan eri pareina. Eripaksuiset pohjat, erilaiset muodot tms. tuskin tuntuvat kovin mukavilta kävellä. Kengännauhoja tosin voi vaihtaa ja kenkiä maalata, niin kuin tänne jo postattu kuvakin kertoo. Kannattaa silti ottaa selvää, sopiiko maali kyseiselle kengälle.

Värikkäät kaulaliinat, lapaset, pipot, korvaläpät ja vaikka villasukat tuovat myös kivaa ilmettä asuun.
Tätä kaikkea ei muuten kannata kerralla laittaa päälleen, muistetaan silti vielä se yhdistely ja koordinointi!

oho, megapost 8s

Editoinpa nyt viimeisintä viestiäni. Kun jotkut tuntuvat ajattelevan, että decorassa tärkeintä on pinnien määrä. Muistakaa, että on muitakin tapoja koristeutua/pukeutua decoraan/näyttää söpöltä kuin pinnit. Toki pinnit sopivat decoraan ja ovat erittäin suosittuja tyylissä, mutta joskus menee yli. Ei kannata tunkea päähänsä sataamiljoonaa Seppälän raidallista pehmonipsiä niin että otsatukka ei edes näy. Pinnit eivät ole automaattisesti decoraa.
« Viimeksi muokattu: 13.12.07 klo 15:43 kirjoittanut hiyono » tallennettu

masuku

Poissa

« Vastaus #117 : 14.12.07 klo 18:15 »

Editoinpa nyt viimeisintä viestiäni. Kun jotkut tuntuvat ajattelevan, että decorassa tärkeintä on pinnien määrä. Muistakaa, että on muitakin tapoja koristeutua/pukeutua decoraan/näyttää söpöltä kuin pinnit. Toki pinnit sopivat decoraan ja ovat erittäin suosittuja tyylissä, mutta joskus menee yli. Ei kannata tunkea päähänsä sataamiljoonaa Seppälän raidallista pehmonipsiä niin että otsatukka ei edes näy. Pinnit eivät ole automaattisesti decoraa.
Jotkut henkilöthän kokevat pinnimäärän olevan jotakuinkin egoa kasvattava. Mitä enemmän pinnejä, that's better. Pyh. Decorahan koostuu hyvästä koordinaatiosta ja tämä pätee myös pinnintäyteiseen päähän. Koen sen jo hieman masentavana kun näen henkilöitä, joilla pinnien päästäkasvu on täysin vailla järjestystä.
tallennettu

Shinkuu

Paikalla

ヾ(@°▽°@)ノ

« Vastaus #118 : 14.12.07 klo 21:59 »

Oih, tänään rakastuin taas uudelleen tähän tyyliin, kun ystäväni kanssa rajun googlettamisen tuloksena löysimme niin yli-ihana-kawaii-lolled kuvia! Olen silti sisäisesti päättänyt, että tämä tyyli ei ole ainakaan vielä minua varten, joten tyydyn vain ihailemaan näitä kuvia.

On totta, että ei pinnit tee decoraa, mutta ilman minkäänlaisia päähärpäkkeitä decora olisi jotenkin tylsähkö. Kyllä pelkkä söpö pantakin riittää, tai hiuksen voi vaikka laittaa hauskasti kiinni joillakin bling bling lenkeillä. :D

Jos joskus tämä lolita kausi menee ohi (tiedän, että se menee), niin saatan harkita decoraa. Tähän on silti vielä aikaa monen brändimekon verran.
tallennettu

Nekoeko

Poissa

♤♡♧

« Vastaus #119 : 17.12.07 klo 13:52 »

Säärystimet ovat ihana asia. Ilman niitä en selviäisi pimeän ja märän talven ylitse. Sitä paitsi säärystimet yhdistävät asua, ainakin minulla, jos kenkäni ovat tälläiset ja asu muuten tuollainen.
Decora ilman päähärpäkkeitä? Onko se decoraa? <-Vitsi, vitsi. MUtta päähärpäkkeet kuuluvat decoraan! Itse saatan laittaa muutaman pinnin, ja sitten mm. kaksi pantaa plus jopa kolmet erilaiset pompulat. Jos joskus saan silmälasit, niistäkin voisi laittaa jotakin härpäkkeitä roikkumaan. Ja naamaan niitä strasseja, kaupungille lähtiessä, totta kai!
Tekokynnet/rakennekynnet strasseilla, ovat söpöt! Itse en tälläisia käytä, mutta totta kai, teen kaikkeni, että saan joskus sellaiset.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 21
Tulostusversio
Enfant Terrible  |  Muoti  |  Muoti ja pukeutuminen  |  Katutyylit  |  Aihe: Decora
Siirry: