Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
09.09.10 klo 06:11
Enfant Terrible  |  Muut  |  Kauppa-ekskursiot (Valvojat: shamp, Rain)  |  Aihe: Japani
Sivuja: 1 [2]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Japani  (Luettu 9009 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Maitun

Poissa

nevermind

« Vastaus #20 : 11.10.08 klo 21:11 »

Tuossa aiemmin rithrin kysäisi Juliette et Justinen kaupasta. Luin sivuilta että kauppaan kuulemma pääsee vain jonkinlaisen varauksen kautta, jotta voi sitten katsella rauhassa tuotteita, tjms. Epäilen kenenkään siispä käyneen kaupassa, jos asian laita todellakin on näin. Varaus pitänee tehdä netissä(?). Valaiskoon joku minua jos tämä olettamus meni nyt pieleen.

Olisin nimittäin itsekin ollut kiinnostunut näin seuraava matkaa suunnitellessa käväistä kyseisessä kaupassa, mutta jos varaus on pakollinen niin ehkeipä sittenkään. ._.

Omat neuvoni matkalaisille:
» Harajukussa kannattaa käydä kahtena päivänä. Itse en ainakaan yhdessä päivässä ehtinyt kaikkea kivaa tutkia.
» Omotesandoa kun jatkaa eteen päin ( siis... pois päin Harajukun asemasta ) niin voi löytää ihastuttavan KiddyLand lelukaupan. Sieltä löytyy lolimaisia koulutavaroita ja muuta hauskaa, suosittelen!
» Minulla on itse asiassa aika hyvät kokemukset kielitaidoista. Esimerkiksi OIOI Youngin, Metamorphosen ja Keran myyjät osasivat englantia, kuin myös LaForetin MAMin myyjä. Sovitin Metan putiikissa hametta ja myyjärät kyseli aika hyvällä englannilla jatkuvasti mitä kokoa saisi olla ja mahtuuko mekko jne jne. Ei siis huolta, poikkeuksia on!
» Älkää missään tapauksessa yrittäkö kuvata Laforetissa niitä ihania kauppoja. Äitini yritti ja heti tuli kassaneiti sanomaan ettei saa.
» Jos olette ensimmäistä kertaa menossa Japaniin, koettakaa pitää hyvää itsekuria yllä shoppaillessa. Sitten ette joudu lentokentällä ongelmiin painavien laukkujen kanssa.

Mjaa, nyt ei tule muuta mieleen. Siitä on jo tasan vuosi kun kävin Japsilandiassa, joten tuossa nyt joitakin pikkuvinkkejä tänne muiden joukkoon.
tallennettu

check out these abs, baby~!
raino
Miss Marple

Poissa

« Vastaus #21 : 12.10.08 klo 01:14 »

Muuten hyvät vinkit, mutta ylettömään shoppailuun haksahtaneille muistutan lentoyhtiön painorajan ylittävien tavaroiden kotiinpostitusmahdollisuudesta. Pintarahti ei ole kukkaroaräjäyttävän kallista, ja kun paketti lopulta saapuu, olo on kuin jouluna.
tallennettu

Agitha
Maailman Moderaattori
Moderaattori
Poissa

« Vastaus #22 : 12.10.09 klo 21:20 »

Olen menossa Japaniin jouluksi, ja etsiskelen hyvää peruukkikauppaa. Olen kiinnostunut Prisilan putiikista (Cyperousen osoitteen onnistuin jopa löytämään), mutta muutkin suhtlaadukkaita loliuskottavia peruukkeja myyvät kaupat kelpaavat. Osoitekaan ei ole välttämätön, "näin sellasia kivoja peruukkeja lähellä Laforetia"-tyyliset tiedot kelpaavat myös. Haluan siis tietää, mistä päin Tokiota hyvää peruukkia kannattaa lähteä etsimään! Kokemuksia, ideoita? (Yövyn Shinjukussa, mutta periaatteessa pääsen melkein minne vain. Sijainnin suhteen onkin siis tärkeämpää helppo löydettävyys kuin sijainti maailmankartalla.)
tallennettu

Sweets for my sweet, sugar for my honey!
kitu

Poissa

« Vastaus #23 : 08.02.10 klo 15:38 »

Ovatko ketkään Osakassa tai Nagoyassa käyneet nähneet lolita-tyylisiä taikka decora-tyylisiä vaatekauppoja?

Agitha-edit: Korjasin kirjoitusvirheet.
« Viimeksi muokattu: 08.02.10 klo 20:24 kirjoittanut Agitha » tallennettu
Bellatrix

Poissa

« Vastaus #24 : 08.02.10 klo 19:46 »

No Osakasta america muran alueeltahan löytyy vaikka mitä lolitakauppoja. Baby, angelic pretty, bodyline, metamorphose jne. Decorasta en sitten tiedä... Toisaalta itselläni oli hankaluuksia löytää mitään näitä kauppoja, sillä harmikseni olin unohtanut upean tekemäni kartan kotiin. Bodyline ja Baby löytyivät mutta aikani ei riittänyt muiden etsimiseen, vaikka tunteja niitä yritin löytää. :D
tallennettu
sandriz

Poissa

« Vastaus #25 : 08.02.10 klo 23:02 »

Kitu, Osakassa löytyy Amemuraksi kutsuttu, pieni kaupunginosa mistä löytyy melkein kaikki loli-brändi kaupat. Sieltä löytyy myös vaikka millaisia krääsä-kauppoja. Joskus sitä kutsutaan Osakan Harajukuksi.
Tällä kartalla löydät suurimman osan brändi-kaupoista: KLIK
Amemura sijaitsee Shinsaibashissa, ihan Osakan eteläisessä keskustassa, ja sinne pääsee helposti metron Mido-suji linjalla. : )
Sen paljon voin sanoa että ainakin Angelic Prettyn myymälä on muuttanut ja ei ole enää siellä missä nro 5 on, vaan 6. ja 7. välissä, niiden itäisellä puolella.
Amemura on aivan ihana paikka, kannattaa kyllä käydä.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
Tulostusversio
Enfant Terrible  |  Muut  |  Kauppa-ekskursiot (Valvojat: shamp, Rain)  |  Aihe: Japani
Siirry: