Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
01.11.14 klo 10:36
Enfant Terrible  |  Muut  |  Salonki (Valvojat: Heetteri, Myy)  |  Aihe: Tatuoinnit ja lävistykset
Sivuja: 1 ... 14 15 16 [17] 18 19 20 ... 22
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Tatuoinnit ja lävistykset  (Luettu 218964 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Alice-chan

Poissa

Don't try to love me

« Vastaus #320 : 20.02.09 klo 16:53 »

Itselläni on kokonaiset 6 korvisreikää korvissa (kaksi vasemmassa, neljä oikeassa). Haaveissa olisi vielä pari rustokorua, mutta odottelen ensin, että täytän 18 vuotta (mikä onkin jo tämän vuoden juttu (: ). Äitini on vastustanut aika paljon sitä, että olen ottanut monta korvakorua (hänen silmissään ne ovat inhottavia -_-')

Itselläni on aika suuri haave mennä tatuointiliikkeeseen ja ottaa hienot hiukka mecha-vaikutteiset siivet selkääni. Suuret haaveet, täytyy myöntää. Ensinnäkin hinta vähän arveluttaa, voi tulla kalliiksi niin ison tatuoinnin otto. Lisäksi on todella hankalaa arvioida, kuinka ihoni reagoisi asiaan. Olen allergikko ja ei olisi mukavaa huomata tatuoinnin jälkeen, että selän iho ei kestäkään koko hommaa. -_-' Mutta no... got to keep dreaming (:
tallennettu

"Let's google my friend, till the end of the world."
Sebastine

Poissa

« Vastaus #321 : 20.02.09 klo 22:59 »

Lainaus
Millainen tuli Sebastine?

Vasemman solisluun alta löytyy "miyabita" - elegatti.
« Viimeksi muokattu: 16.11.13 klo 23:35 kirjoittanut Sebastine » tallennettu

"I like blood
So good and sweet
it makes me strong from head to feet
I eat a big bowl every day
It keeps me well so I can play.."
(Unknown)
sofia

Poissa

熊猫

« Vastaus #322 : 23.02.09 klo 19:22 »

Itselläni on tällä hetkellä vain kolme korvakorua tässä oikeassa puolessa. Alan jo hyväksyä ajatuksen siitä, etten löydä  mistään omalta tuntuvaa nassulävistystä, joten tällä hetkellä himoitsen erittäin kovasti tragusta. (*q*) Ongelmani onkin vaan, että kärsin jonkinlaisesta sosiaalisten tilanteiden kammosta + kipufobiasta, joten en ole vielä saanut aikaseksi ja varannut aikaa lävistäjälle. XD (Aiemmat reiät ovat itsepuhkottuja, ellei ensimmäistä, ammuttua reikää lasketa. En suosittele kyllä kenellekään ammuttuja lävistyksiä. >.<) Onneksi löysin netistä hyvän oloisen lävistämön Helsingissä, jossa lävistysajatkin voi varata sähköpostilla! Ihanaa, vihaan puhelimella soittamista vieraaseen paikkaan...
tallennettu

(-_・)┏*バキュン・・・・・・-----・ (/゚o゚)/ Help me!!
locklit.orgfarissarjisblogisketchiblogida
Meito

Poissa

« Vastaus #323 : 08.03.09 klo 23:05 »

Olen näköjään unohtanut mainita kielikoruni, sellainenkin siis minulla on. Eilen otin viidennen tatuointini jalkapöytään/nilkkaan. Sattui ihan pirusti, mutta kyllä sen kesti. :) <3
tallennettu

Sydämessä on monta lokeroa.
Niinkuin mahassa. Jälkiruoka
eri masuun. Sydän saa ruokaa
myös jos elää. Rakkautta.
MAREOI

Poissa

MADE IN VOGUE

« Vastaus #324 : 09.03.09 klo 16:35 »

Jei! Luultavasti tällä viikolla tulee ensimmäinen reikä naamaan snakebitea odotelessa! :)
Eli ensimmäinen snakebite reikäni on suupieleen rantautumassa tällä viikolla! Leukaan tulevan tapin taidan ottaa joskus myöhemmin. Yksi reikä kerrallaan...
No okei, haaveilen siitä nenäkorusta jo nyt! :D

Nemeira-edit: Siistin kirjoitusasua.
« Viimeksi muokattu: 09.03.09 klo 18:30 kirjoittanut Nemeira » tallennettu

"Tupakka: tuli toisessa päässä ja hölmö toisessa!"
-K. Vonnegut
pelle

Poissa

« Vastaus #325 : 09.03.09 klo 18:20 »

Nyt se komeilee olkavarressa, ensimmäinen tatuointini! Tällainen siitä sitten tuli. :3 Laatukuva on laadukas ja pölyinen peili pölyinen, mutta pointti tulee kuitenkin esille. Tatuointi on vasemmassa kädessä kyynärpään yläpuolella, ja ajattelin ottaa tuolle pariksi toisen mokoman oikeaan käsivarteen. Ajankohtaa en vielä tiedä, mutta pitkälle se lykkääntyy, koska minun tulee se sitten itse maksaa. :--D Tuo oli nimittäin osa ylioppilaslahjaani, joten äiti joutui maksumieheksi. (Otti muuten samalla itsekin tatuoinnin, vähän muljahtaneemman ranskanliljan nilkan yläpuolelle.)

Tuon tekeminen sattui ihan vietävästi. XDD Tiedä sitten, johtuiko omasta kipukynnyksestä vai vähän pahasta paikasta ja herkästä ihosta, mutta kuitenkin. Äärirajojen tekeminen meni vielä ihan mukavasti, mutta loppu sitten olikin vähemmän herkullista. Oli kylläkin kivun arvoista, olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen! :3

Lävistykset ovat ihan jees, mutta en ole ajatellut itse hankkia niitä. Haaveilen sellaisista... koruista. (o rly) Ei mitään tietoa miksi niitä kutsutaan, mutta niissä tehdään pieni viilto ihoon ja sitten "upotetaan" siihen koru, vaikka nasta tai helmi. Ne olivat erittäin näyttäviä, mutta nimi tosiaan on jäänyt hämärän peittoon. Taisin bongata sen jossakin saksalaisessa tatuointilehdessä joskus miekkojen ja kilpien aikaan, joten ei ihmekään kun nimeä ei muista. :'D
tallennettu

Twiggles

Poissa

I must confess that I feel like a monster

« Vastaus #326 : 09.03.09 klo 23:21 »

Lävistyksistä en sen kummemmin välitä (sopivat mielestäni erittäin harvoille ihmisille oikeasti hyvin), mutta täytyy kyllä sanoa että upeita tatuointeja täältäkin löytyy. Varsinkin pelle-chanin fleur de lis osui silmään. Yksinkertainen ja elegantti, tykkään kovasti. Itsekin sain tämän vuoden alussa ensimmäisen tatuointini. Kuva on aika hanurista joo, mutta tänään otettu. Pienemmän kuvan liitin mukaan, koska siitä näkee hain muodon paremmin eikä siinä ole mitään tyhmiä heijastuksia, joka vaalentaisi tatuointia.

Taiteilija oli äidin poikaystävä, jonka oppipoika P. Syrjälä työskentelee tällä hetkellä Art For Lifessä (piilomainontaa, miten niin? :D). Olin oikeastaan miettinyt tatuoinnin ottamista jo kuusi kuukautta aikaisemmin, ja sitten kun sain tietää, että tuo uusi herra tekee itse noita kuvatuksia niin eihän siinä kauaa mennyt kun diilasin itselleni kuvan - rahamaksun sijasta suomensin sille puukon kahvan kiillotusohjeet. :---D
Olin kuullut äidiltä (joka myöskin diilasi itselleen kuvan olkavarteen XD) aika mielenkiintoisia tarinoita koko prosessista. Kuulemma mitä ohuempi ihokerros peittää luuta, sitä kivuliaampaa se on. Siispä mietin muutaman kerran ennen kuin päätin minne tatuointini haluan, ja niskaan se sitten tuli. Eihän se kivutonta ollut, mutta täytyy sanoa, että tuntui oikeastaan aika rauhoittavalta kun se neula jyskytti niskaa vasten. :D Ei ollut ollenkaan niin epämiellyttävää kuin olin kuvitellut. Se puoli tuntia kului yllättävän nopeasti Dong Bang Shin Kin kuvia kuolatessa lehtiä lueskellessa.

Nyt suunnitteilla on lukuisia erilaisia luonnoksia uusia tatuointeja varten. Tiesin jo alusta asti, että en tulisi tyytymään vain yhteen kuvaan. Oikeastaan itse teemat ovat jo selvillä; molemmat käsivarret olkapäästä ranteesen täyteen perinteisiä japanilaisia tatuointeja ja selkään sitten koodimainen kirjainten ja numeroiden yhdistelmä (jonkin nerokkaan tarkoituksen kera, tietenkin). Selkään tuleva tatuointi on huomattavasti työläämpi, sillä se pitää - korjaan: siis sen saan - suunnitella aivan itse. Mukaan voisi sujautella kemiallisia sekä matemaattisia kaavoja, koordinaatteja, kultainen leikkaus, fii - you got the idea. Rakastan kaikkea tiedehömppää.

Tatuointien suunnittelemisesta muuten tuli mieleen. Itseäni ärsyttää aivan suunnattomasti se, kun ihmiset valitsevat valmiista mallikansiosta jonkun kuvan, joka on jo tuhannella ihmisellä. Itse en ainakaan suostuisi ottamaan sellaista kuvaa ilman, että siihen tehtäisiin joitain muutoksia (enkä kyllä oikeastaan silloinkaan). Olen muutenkin aina kokenut yksilöllisyyteni korostamisen jotenkin kovin tärkeäksi, jonka takia ajatus siitä, että omistaisin tismalleen samanlaisen tatuoinnin kuin joku toinen on vähän kammottava. :D Inspiroivia ideoita saan netistä vaikka kuinka paljon, mutta lopputulos on kuitenkin aina puhtaasti itseni kehittelemä.
Ymmärrykseeni ei siis mitenkään uppoa se, että about kuukausi sitten ajan varannut henkilö tulee liikkeeseen, eikä ole miettinyt ottamaansa kuvaa juuri laisinkaan ja päätyy selailemaan mallikansioita. "No toi on aika kiva.. toi toinen myös. No mä otan vaik ton" Siis.. ihan totta, mitä sellaisten ihmisten päässä liikkuu? Pääkoppaani ollaan toitotettu repeatilla jo vaikka kuinka kauan, että kun tatuoinnin kerran ottaa, se on ja pysyy ihossa eikä poistaminen ole mitään halpaa hommaa. Tiesinhän tämän jo aikaisemminkin, mutta vasta viime aikoina olen alkanut oikeasti ymmärtämään tuon tosiasian. Eihän siinä mitään jos kuvasta oikeasti tykkää, mutta itse en vain tuota tekniikkaa ymmärrä. Oh well, en ehkä ole oikea ihminen tuomitsemaan tuollasta impulsiivisuutta. En ottanut tätä ensimmäistä tatuointia vain siksi, että se näyttää hemmetin upealta - tatuoinneilla pitää olla mielestäni tarina. Sen takia olen jo sujut sen kanssa, jos en aina-ja-ikuisesti-amen tulekaan rakastamaan haita niskassani. Se on tärkeä muistutus vain itseäni varten, enkä sen tarkoitusta ystävieni harmiksi ole kenellekään jakamassa.

Kaikista taiteenlajeista ihailen eniten juuri tatuoimista. En edelleenkään käsitä, miten sillä tärisevällä koneella voi saada aikaiseksi niin elävää ja aitoa jälkeä. Itsekin olisi tarkoitus jossain vaiheessa päästä kokeilemaan, kunhan vain nyt saataisiin aikaiseksi hommata niitä nahkoja. :s Koska oikeasti kadehdin fanitan lahjakkaita tattoo artisteja, niin on tähän loppuun vielä pakko mainita, että tekisin varmaan mitä tahansa päästäkseni Kat von D:n, Ami Jamesin tai Chris Garverin neulan alle :D
tallennettu

Personality goes a long way.
champonpon

Poissa

ρ ∂ ∟ ∟ ∂

« Vastaus #327 : 10.03.09 klo 21:09 »

Nyt se komeilee olkavarressa, ensimmäinen tatuointini! Tällainen siitä sitten tuli. :3

Pakko kehua, että onpa siistin näköinen tatska! Saanko udella, missä kävit tuon ottamassa? Tuntuu, että oikeasti hyviä tatuoijia on Suomessa harvassa...
tallennettu

"Too toxic, too stabby, too fruity..."
r2d2

Poissa

« Vastaus #328 : 10.03.09 klo 22:10 »

Tänään olin makaamassa tatuoijan penkissä, saamassa pohkeisiini joululahjani. Jalat tulivat täyteen kaikkea muuta kun lolitamaista, söpöä ja kaunista, mutta minulle ne ovat kaunista. Star Wars tatuointini. Keskenhän nuo kuvat vielä ovat, ensikerralla värjätään hahmot ja tehdään taustat, olen erittäin tyytyväinen niihin, tatuoijalta erityisen hienoa työtä.
« Viimeksi muokattu: 10.03.09 klo 22:27 kirjoittanut r2d2 » tallennettu

pelle

Poissa

« Vastaus #329 : 10.03.09 klo 22:49 »

Lainaus
Pakko kehua, että onpa siistin näköinen tatska! Saanko udella, missä kävit tuon ottamassa? Tuntuu, että oikeasti hyviä tatuoijia on Suomessa harvassa...

Kiitos! :3 Kävin tuon ottamassa Fireline Tattoossa Jyväskylässä. Antti Rossi oli tekijänä, ja miestä kyllä kehutaan melkeinpä kaikkialla, missä nimeen olen törmännyt. Erittäin ammattitaitoinen ja mukava mies kyseessä, eli suosittelen lämpimästi! Kaikki tämän perheen tatuoinnit on tehty juuri Firelinessa, paikasta on tullut ehdoton suosikkimme. Muutkin ovat samaa mieltä, sillä studioon on ilmeisesti tällä hetkellä parin kuukauden jonotusaika. XD Tuttuni kyllä onnistui saamaan ajan parin viikon päähän yhteydenotosta, joten se kai vähän riippuu ajankohdasta. :3
tallennettu

Heetteri
Pieni muinainen
Moderaattori
Poissa

♥ The Childlike Empress ♥

« Vastaus #330 : 11.03.09 klo 10:20 »

Jalat tulivat täyteen kaikkea muuta kun lolitamaista, söpöä ja kaunista, mutta minulle ne ovat kaunista. Star Wars tatuointini.

Star Wars -RPG:tä paljon pelanneena (Naispuolinen mekaanikko-pilotti-Wookieeni on mahti!), elokuvat moneen kertaan läpikahlanneena ja tietokonepelitkin halki taistelleena on pakko sanoa englanniksi: That is by far the coolest thing I've ever seen in my entire life. <3
tallennettu

champonpon

Poissa

ρ ∂ ∟ ∟ ∂

« Vastaus #331 : 11.03.09 klo 13:38 »

Kiitoksia tiedosta, pelle-chan! Ajattelin kesällä hankkia tatuoinnin, että pitäisi varmaan nyt ruveta varaamaan aikaa tuonne. xD

Jalat tulivat täyteen kaikkea muuta kun lolitamaista, söpöä ja kaunista, mutta minulle ne ovat kaunista. Star Wars tatuointini.

Star Wars -RPG:tä paljon pelanneena (Naispuolinen mekaanikko-pilotti-Wookieeni on mahti!), elokuvat moneen kertaan läpikahlanneena ja tietokonepelitkin halki taistelleena on pakko sanoa englanniksi: That is by far the coolest thing I've ever seen in my entire life. <3

Komppaan Heetteriä ihan kahella kybällä. :D Darth Vader pohkeessa = kenties eeppisintä ikinä.
tallennettu

"Too toxic, too stabby, too fruity..."
r2d2

Poissa

« Vastaus #332 : 11.03.09 klo 13:52 »

Komppaan Heetteriä ihan kahella kybällä. :D Darth Vader pohkeessa = kenties eeppisintä ikinä.

Kiitos molemmille kehuista, niissä on vaan sitä jotakin, siinähän ne nyt kulkevat mukana läpi elämän tuli vastaan mitä tahansa. :)

Unohdin täpinöissäni vallan laittaa tuohon tatuoijan tiedot, liike jossa nuo tehtiin on Legacy Tattoo ja tekijänä Sailor Andy.
tallennettu

jousia
Pretty in pink
Moderaattori
Poissa

« Vastaus #333 : 11.03.09 klo 21:00 »

Star Wars tatuointini. Keskenhän nuo kuvat vielä ovat, ensikerralla värjätään hahmot ja tehdään taustat, olen erittäin tyytyväinen niihin, tatuoijalta erityisen hienoa työtä.

WAU Nuo tauoinnit ovat ihan sairaan hienoja. Tosi asenteelliset!

Pitää muuten sanoa, että tatuointia ottaessa Emla-laastarista ei ollut ainakaan minulle hitusenkaan hyötyä.
tallennettu
Ivory Noire

Poissa

« Vastaus #334 : 17.03.09 klo 00:25 »

Lainaus käyttäjältä: ”pelle-chan”
Lävistykset ovat ihan jees, mutta en ole ajatellut itse hankkia niitä. Haaveilen sellaisista... koruista. (o rly) Ei mitään tietoa miksi niitä kutsutaan, mutta niissä tehdään pieni viilto ihoon ja sitten "upotetaan" siihen koru, vaikka nasta tai helmi. Ne olivat erittäin näyttäviä, mutta nimi tosiaan on jäänyt hämärän peittoon. Taisin bongata sen jossakin saksalaisessa tatuointilehdessä joskus miekkojen ja kilpien aikaan, joten ei ihmekään kun nimeä ei muista. :'D
Taidat tarkoittaa microdermaaleita tai niiden edeltäjiä, transdermal implantteja (jotka tosin ovat microdermaaleihin verrattuna aika paljon raskaampaa sarjaa). Kaipa voisin kirjoitella hiukan tähänastisista kokemuksistani microdermaalien kanssa.

Yleistä microdermaaleista

Microdermaali l. dermal anchor on lävistystyyppi, jonka voi sijoittaa lähes mihin tahansa kehon osaan, missä iho on suht liikkumatonta, tosin joissakin paikoissa sen paraneminen on hyvin epävarmaa. Koru on hiukan tulitikun päätä suurempi ja siitä jää näkyviin vain yksi vaihdetttavissa oleva pää. Ankkuriosa on pysyvästi ihon alla. Esimerkiksi täältä löytyy kuva koko korusta ja muutamista päävaihtoehdoista. Korussa on kaksi jalkaa, lyhyempi ja pidempi, joille tehdään pieni tasku ja joiden ympärille iho kasvaa lävistyksen parantuessa (jaloissa on reikiä, jotta koru kiinnittyisi paremmin ihon kasvaessa niiden läpi). Korut tehdään teräs- tai titaanilaaduista, joita käytetään lääketieteellisissä implanteissakin. Onhan microdermaalikin käytännössä ihon alle sijoitettava implantti. Lentokenttien turvatarkastuksia tai röntgen- tai MRI-kuvauksia ei siis tarvitse pelätä, sillä käytetyissä metallilaaduissa on hyvin vähän epäpuhtauksia. Lisätietoa löytyy melko hyvin googlettamalla esim. monien lävistysliikkeiden sivuilta. Youtubesta löytyy myös videoita microdermaalien teosta, mutta - ainakin minun lävistäjäni mukaan - kovin harva niissä esiintyvä tietää oikeasti mitä tekee ja videot ovat usein kivuliaamman ja epähygienisemmän näköisiä kuin toimitus onkaan. Kyseisiä lävistyksiä on tehty nykyisessä muodossaan vasta vuodesta 2006, joten osaavia lävistäjiä on vielä varsin harvassa.

Omat kokemukseni
Otin viime uudenvuoden aatonaattona kaksi microdermaalia: oikeaan nimettömään sormuksen kohdalle ja oikean korvan taakse. Kummankaan laitto ei juurikaan sattunut, vaikka korvantaus on kuulemma yleensä melko kivulias kohta microdermaalille. Puudutuspiikki hammaslääkärissä sattuu tuplasti enemmän. Kävin Turussa Individual Inkissä, jossa lävistyksiä tekee Lari, oikein mukava ja luottamusta herättävä kaveri. Sormi on kuulemma hyvin hyvin huono paikka lävistykselle, koska lävistys on kovin vaikea pitää puhtaana ja otin sen tietäen, että se tuskin kestäisi kuukautta paria pitempään mutta päättäen, että tekisin kaikkeni, jotta se kestäisi.

Kumpikaan lävistyskohta ei juurikaan turvonnut ja sekin vähäinen verenvuoto, mitä niistä tuli, tyrehtyi hyvin nopeasti. Jo seuraavana päivänä kumpikin näytti harjaantumattomaan silmään samalta kuin parin kuukauden päästä.

Pidin sormessa muutaman ensimmäisen viikon ajan (ja korvan takana viikon parin, öisin vielä jonkin aikaa sen jälkeenkin) sidetaitoksesta ja ihoteipistä tehtyä laastaria suojana, jotta se pääsisi paranemisen alkuun ja toisaalta että oppisin varomaan sormea. Se, että laastari ottaa kiinni esimerkiksi pöydän tai taskun reunaan tai vaatteisiin, on huomattavasti kivuttomampaa ja lävistysystävällisempää kuin että olisin riuhtonut korua itseään. Kolmen neljän viikon päästä uskalsin jo jättää lävistyksen suojaamatta päivisin ja nykyään olen sen verran tottunut siihen, etten enää oikeastaan edes huomaa sitä. Asiat oppii tekemään luonnostaan niin, että se ei osu mihinkään. Valitsin myös ensimmäiset korut sen mukaan, mikä olisi helpoin pitää puhtaana ja pidin kumpaakin lävistystä juoksevan veden alla aamuin illoin 5 minuuttia kuten neuvottiin.

En olisi todennäköisesti vaihtanut kumpaankaa korua vieläkään, mutta noin kaksi kuukautta lävistysten ottamisesta, sormessa ollut koru löystyi ja katosi. Ilmeisesti se oli kaikesta huolimatta osunut johonkin, mutta onnekseni se oli jo ehtinyt parantua sen verran, että sen sijaan, että koko lävistys olisi irronnut, vaihtopää lähti kierteiltään. Korun vaihtamista ei suositella ennen kuin microdermaali on täysin parantunut, mikä voi viedä puoli vuottakin.

Tällä hetkellä ottamistani kahdesta lävistyksestä on jäljellä yksi. Vastoin kaikkia odotuksia sormen lävistys on parantunut loistavasti ja korun katoamista lukuunottamatta se ei ole aiheuttanut mitään ongelmia. Korvan takana ollut sen sijaan jouduttiin poistamaan tänään, koska se oli osunut johonkin ja lauantaina sen lyhyempi jalka pulpahti näkyviin.

Poistaminen oli hyvin pikainen operaatio: koru lähti nyppäisemällä irti. Jos se olisi ollut paremmin paikallaan, se olisi voitu joutua irrottamaan tekemällä ihoon pieni viilto. Irrottaminen ei sattunut enkä osaa sanoa, milloin koru sai osuman, joka sen irroitti, joten sekään ei ole voinut pahasti tuntua. Vielä en osaa sanoa, kuinka huomaamattomaksi tuo kohta parantuu, mutta ei se nytkään mitenkään huomiotaherättävä ole.

Nyt sitten pitäisi miettiä, mihin haluaisin tuon poistetun korun tällä kertaa. Uudelleen on päästävä yrittämään! Tarkemmin ajateltuna en ole aivan täysin tyytyväinen tuohon korvantaustaan paikkana, koska sitä oli oikeastaan vaikeampi pitää puhtaana kuin sormea eikä siihen näe kunnolla peilin tai kahdenkaan kautta. Lävistys ei myöskään näkynyt siinä juuri muutoin kuin hiusteni ollessa kiinni, siis hyvin harvoin. Uuden paikan kriteereinä ovat että se on: a) suht näkyvä paikka, jossa lävistystä on helppo puhdistaa ja tarkkailla sen kuntoa b) epäkliseinen paikka - ei kiitos solisluille ja silmäkulmille, ja c) muualla kuin kasvoissa, ellei tuo korvantaus sitten parane entiselleen, jolloin voisin kasvoja harkitakin.

Ideoita otetaan vastaan avoimin mielin, mutta enköhän jotain kivaa keksi itsekin ajallaan. Lävistys/tatuointi/muu modifikaatio on kauneimmillaan, kun se näyttää siltä, kuin olisi aina ollutkin osa kantajaansa, sitä ei vain oltu muistettu lisätä alkujaan.

Jos te saisitte vapaat kädet, millä te täydentäisitte itseänne?
tallennettu
paradoXal

Poissa

I believe in a madness called "Now"

« Vastaus #335 : 17.03.09 klo 20:28 »

Olen aina pitänyt mikrodermaaleina jonain lävistyksen hirviönä: pelkkä ajatus siitä, että johonkin ihoni alle laitettaisiin joku koru, on ällöttänyt minua sanoinkuvaamattoman paljon!
En asiaa tosin ole yhtään sen enempää selvittänyt, mutta ainakin nimettömässäsi oleva mikrodermaali kuulosti paikan puolesta ihastuttavalta! Rupesin itse jopa miettimään, mihin itse pistäisin mikrodermaalin, ja solisluun läheisyys tuntuisi minusta järkevältä, vaikka se saattaa kliseinen ollakin. :D Tuskin koskaan tosin tulen laittamaan, teloisin sen johonkin kuitenkin.

Jos te saisitte vapaat kädet, millä te täydentäisitte itseänne?

Ah, lempi puheenaiheeni! :D

Olen hyvinkin varmasti lävistyttämässä itselleni toukokuussa indrustialin, täytän silloin nimittäin 16 vuotta. Olen taivutellut vanhempiani antamaan luvan lävistykselle koko talven, rustokoruilla kun kestää tuhottoman kauan parantua. Indrustial on siis rustossa lävistys, joka menee kahdesta reiästä läpi pitkällä tapilla. Itselläni on ollut yksi rustokoru ennenkin, sen älykkäästi valittu rengas tosin repesi ja jouduin ottamaan sen pois. Siitä yhdestäkin oli tuhottomasti haittaa, mutta otan indrustialin kuitenkin samalle puolelle kuin suurin osa muistakin korvalävistyksistäni, joten olen tottunut varomaan sitä.

Itse pidän korvalävistyksiä todella esteettisinä, eikä minua haittaa lolitaa käyttäessäni, että seitsemällä reiällä varustetut korvani näkyvät. Koruni ovat kuitenkin siistejä hopeisia renkaita ja palloja, ei mitään 50mm venytyskoruja tai roikkuvia pääkalloja :D Antitragus tai tragus myös kiinnostaisi, tosin pelottaa miten parantuminen sujuisi nappikuulokkeita käyttäessä!

Olen tässä yläasteen aikana himoinnut vaikka mitä lävistyksiä naaman alueelle - bridgeä silmien väliin, huulikorua, kielikorua, smileyta... Lista on loputon. Olen loppujen lopuksi hyvin iloinen, ettei äitini antanut minun ottaa niitä. Ne ovat kuitenkin niin näkyvällä paikalla - korvat saa sentään piiloon! :D

Itselleni en siis voi kasvoihin lävistyksiä kuvitella, mutta useimmille ihmisille ne sen sijaan sopivat mielestäni enemmän kuin hyvin!
tallennettu

"Suosi ydinvoimaa - saat jännittäviä lapsia!"
Ikara

Poissa

Potatoish Friend.

« Vastaus #336 : 18.03.09 klo 21:03 »

Itse pidän lävistyksiä hyvin esteettisinä. Itselläni, kuten monella muullakin ex-hcjiirullakin, on ollut huulikoru. Tosin nykyisin omistan enää vain kahdet korvalävistykset lehdissä, ja toinen alempi venytetty 8mm. Ideana olisi ottaa vielä joskus joko bridge- tai unicorn lävistys feissiin. Lisäksi muualle vartaloon olen ajatellut paria rengasta, todennäköisesti ainakin toiseen tissiin, kunhan vain ikää on ehdottomasti enemmän. Tatuoinneista en ole koskaan ollut erityisemmin mitään mieltä. Kuitenkin, ajatusmaailma muuttuu, ja nyt on alkanut kiinnostaa ottaa pieni itsesuunniteltu kuva lantiolle. Nämä ovat niitä suunnitelmia jotka tulen toteuttamaan kyllä vasta 18-vuotis päiväni jälkeen. Ihon alaiset, eri muotoiset implantit kiinnostavat myös, mutta tuskin tulee koskaan hankittua.

Mikrodermal ei erityisemmin herätä innostusta itsessäni. Tosin, mikrodermalin tavoin olen ajatellut joskus ottaa sirun korvani taakse, jossa kulkevat henkilötiedot. Ja ei, en ole koira, vaikka tälläistä suunnittelisinkin.
tallennettu

Cinnamon

Poissa

Nyonyo, Burubururu ja Yattayatta~ °u°

« Vastaus #337 : 24.03.09 klo 19:09 »

Tänne olen jo vastannut mutta päivitän. niin että tällä hetkellä on tuollainen tylsän näköinen 5mm tunneli vasemmassa korvassa ja.. siihen se jääkin, mutta oikeaan on tulossa lisää reikiä jossain vaiheessa. Lisää venytystä! >u< Ajattelin venyttään enintään 12 mm, olisi sellainen ihan sopiva jo kymmenen millinenkin. Tällä hetkellä on metallinen ym. (cyberistä ostettu) tunneli joka menee korvalehden päälle sillä tavalla jännästi. (kuvia ehkä joskus) 8DD

Tatuointeja vieläkin haaveissa ja sitten niitä lävistyksiä muualle.. Handweb tapilla on kyllä ehdoton hankinta jossain vaiheessa, joko etu- ja keskisormen väliin tai peukalon ja etusormen väliin. >u<
tallennettu

Tiramisu Nyappy Poppo-
Poppo- Nyappy Tiramisu
♥♪
MAREOI

Poissa

MADE IN VOGUE

« Vastaus #338 : 27.03.09 klo 12:12 »

Hoahoahoah!! Ensimmäinen lävistys snakebiteen tänä samaisena aamuna! :D
Kyllä särkee vietävästi ja huuli turpoaa, mutta kovasti tykkään. Lävistystä tehdessä tuli vain kovasti semmoinen tunne että kovin masokistista touhua minun kohdallani tämä lävistely.
Saatiin nimittäin 20 minuuttia kappailla ennen kuin oli rengasa paikallaan, ja verta lensi..! ><
Näytin sen jälkeen siltä kuin olisin tappanut jonkun, ja olisin valmis tappamaan lisääkin. Tapasin kaverinikin bussissa ja olin koko matkan sen verran hapan että jokainen bussissa olija sai olla varuillaan etten motannut ihan vain hetken mielijohteesta kun särki niin riivatusti.
Alan jo pikkuhiljaa totua kipuun ja jomotukseen, mutta puhuminne  ja syöminen on vielä hieman hakusessa..
Kaikk pitää opetella uudelleen...!! DX
tallennettu

"Tupakka: tuli toisessa päässä ja hölmö toisessa!"
-K. Vonnegut
Rulla

Poissa

Shalle a le rilla

« Vastaus #339 : 30.03.09 klo 01:01 »

Saatiin nimittäin 20 minuuttia kappailla ennen kuin oli rengasa paikallaan, ja verta lensi..! ><
Näytin sen jälkeen siltä kuin olisin tappanut jonkun, ja olisin valmis tappamaan lisääkin.
Saan varmaan kysyä, että olikohan lävistäjäsi ihan ammattilainen? Kuulostaa aika epämääräiseltä touhulta! Käsittääkseni nimittäin (ja omakohtaisella kokemuksella, reikiä naamassa 3 ja korvissa 9) lävistyksen ei olisi tarkoitus vuotaa verta paria pisaraa enempää, jos sitäkään, eikä lävistäminen ja korun paikalleen laittaminen yleensä kestä edes minuuttia...
tallennettu

That's just not my cup of tea
Sivuja: 1 ... 14 15 16 [17] 18 19 20 ... 22
Tulostusversio
Enfant Terrible  |  Muut  |  Salonki (Valvojat: Heetteri, Myy)  |  Aihe: Tatuoinnit ja lävistykset
Siirry: