Ystävänpäivä lähestyy ja Lolita Valentines on taas täällä.
Mitä, missä, milloin?Koska monella Terribleläisellä on varmasti hyvää sanottavaa toisistaan, niin nyt on mahdollista tuoda ajatuksensa julki ystävänpäiväkorttien muodossa. Systeemi on melko yksinkertainen:
1) Etsi korttiisi sopiva kuva. Se voi olla kuva kortin saajasta (ainakin jos tällä on yleensäkin tapana postata kuviaan terribleen etkä kuvittele kuvan käyttämisen häntä häiritsevän), jonkun brändin mainoskuva tai vaikkapa joku taidekuva - mielikuvitusta saa käyttää. Kortin voi vaikka piirtää ja kirjoittaa itse ja postata skannauksena/valokuvana. Pääasia on, että se liittyy jotenkin aiheeseen. Kuva ei saisi olla hirveän iso, mutta siitä pitää kuitenkin saada selvä.
2) Kirjoita (lyhyehkö) viestisi korttiin. Tietokoneella tai käsin, kumpikin käy. Viestissä voi lukea mitä tahansa, kunhan se on positiivista (ei siis draamaa tänne, kaikki ilkeä/loukkaava jätetään postaamatta). Voit myös osoittaa korttisi kenelle tahansa terriblessä käyvälle henkilölle. Jos pidät jonkun tyylistä, kuvista, kirjoituksista tai ihmisestä yleisesti, niin tämä on hyvä tapa kertoa se. Korttiin voi laittaa nimensä jos tahtoo, mutta nimettömät ovat aivan yhtä tervetulleita. Mikäli kortista ei saa mitään selvää (teksti on pientä/suttuista tms.) niin joudun jättämään sen postaamatta.
3) Lataa korttisi esim. Photobucketiin ja mikäli sinua ei haittaa, että saan tietää sinun olevan kortin lähettäjä (mitä en tietenkään kenellekään muulle paljasta) niin lähetä se minulle yksityisviestinä. Jos tahdot korttisi löytävän tiensä perille täysin nimettömänä, niin kommentoi linkki nimettömänä Enfant Terriblen livejournal-yhteisöön
vartavasten tehtyyn entryyn. Kommentin lähettääkseen ei tarvitse olla rekisteröitynyt livejournaliin, kopioit vain linkin viestikenttään ja lähetät, ja se siitä. Kommentit eivät näy kenellekään muille kuin itselleni ja postaajalle.
Jos olet epävarma siitä millainen kortin tulisi olla, niin voit vilkaista mallia livejournalin
loli valentines-yhteisöstä (tosin tännehän kortit on luontevinta kirjoittaa suomeksi).
Kortteja saa lähettää useampia, kohtuuden rajoissa tosin. Pari kolme on ihan jees, mutta jos tahtoo kirjoittaa lähemmäs kymmenelle henkilölle niin kannattaa mielummin vaikka tiivistää se yhteen tai kahteen "yhteiskorttiin" sen sijasta, että lähettäisi ne kaikki yksittäisinä.
Deadline on 13.2. 14.2 Kokoan kortit yhteen viestiin ja postaan tänne. Sitä ennen toivoisin, että tähän ketjuun ei kommentoitaisi mitään, vaan kaikki kysymykset ja vastaava lähetettäisiin minulle yksityisviesteinä. Kun ystävänpäivä sitten koittaa ja olen saanut kortit postattua, niin saamistaan korteista on lupa kiitellä täällä ja kaikki muukin palaute on tervetullutta.