Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
09.09.10 klo 06:04
Enfant Terrible  |  Foorumi  |  Ilmoitustaulu  |  Tapahtumat ja ilmoitukset  |  Aihe: Lolita Valentines 2010
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Lolita Valentines 2010  (Luettu 2261 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nemeira
Muhkumpi
Moderaattori
Poissa

« : 29.01.10 klo 18:03 »

Ystävänpäivä lähestyy ja Lolita Valentines on taas täällä.

Mitä, missä, milloin?

Koska monella Terribleläisellä on varmasti hyvää sanottavaa toisistaan, niin nyt on mahdollista tuoda ajatuksensa julki ystävänpäiväkorttien muodossa. Systeemi on melko yksinkertainen:

1) Etsi korttiisi sopiva kuva. Se voi olla kuva kortin saajasta (ainakin jos tällä on yleensäkin tapana postata kuviaan terribleen etkä kuvittele kuvan käyttämisen häntä häiritsevän), jonkun brändin mainoskuva tai vaikkapa joku taidekuva - mielikuvitusta saa käyttää. Kortin voi vaikka piirtää ja kirjoittaa itse ja postata skannauksena/valokuvana. Pääasia on, että se liittyy jotenkin aiheeseen. Kuva ei saisi olla hirveän iso, mutta siitä pitää kuitenkin saada selvä.

2) Kirjoita (lyhyehkö) viestisi korttiin. Tietokoneella tai käsin, kumpikin käy. Viestissä voi lukea mitä tahansa, kunhan se on positiivista (ei siis draamaa tänne, kaikki ilkeä/loukkaava jätetään postaamatta). Voit myös osoittaa korttisi kenelle tahansa terriblessä käyvälle henkilölle. Jos pidät jonkun tyylistä, kuvista, kirjoituksista tai ihmisestä yleisesti, niin tämä on hyvä tapa kertoa se. Korttiin voi laittaa nimensä jos tahtoo, mutta nimettömät ovat aivan yhtä tervetulleita. Mikäli kortista ei saa mitään selvää (teksti on pientä/suttuista tms.) niin joudun jättämään sen postaamatta.

3) Lataa korttisi esim. Photobucketiin ja mikäli sinua ei haittaa, että saan tietää sinun olevan kortin lähettäjä (mitä en tietenkään kenellekään muulle paljasta) niin lähetä se minulle yksityisviestinä. Jos tahdot korttisi löytävän tiensä perille täysin nimettömänä, niin kommentoi linkki nimettömänä Enfant Terriblen livejournal-yhteisöön vartavasten tehtyyn entryyn. Kommentin lähettääkseen ei tarvitse olla rekisteröitynyt livejournaliin, kopioit vain linkin viestikenttään ja lähetät, ja se siitä. Kommentit eivät näy kenellekään muille kuin itselleni ja postaajalle.

Jos olet epävarma siitä millainen kortin tulisi olla, niin voit vilkaista mallia livejournalin loli valentines-yhteisöstä (tosin tännehän kortit on luontevinta kirjoittaa suomeksi).

Kortteja saa lähettää useampia, kohtuuden rajoissa tosin. Pari kolme on ihan jees, mutta jos tahtoo kirjoittaa lähemmäs kymmenelle henkilölle niin kannattaa mielummin vaikka tiivistää se yhteen tai kahteen "yhteiskorttiin" sen sijasta, että lähettäisi ne kaikki yksittäisinä.

Deadline on 13.2. 14.2 Kokoan kortit yhteen viestiin ja postaan tänne. Sitä ennen toivoisin, että tähän ketjuun ei kommentoitaisi mitään, vaan kaikki kysymykset ja vastaava lähetettäisiin minulle yksityisviesteinä. Kun ystävänpäivä sitten koittaa ja olen saanut kortit postattua, niin saamistaan korteista on lupa kiitellä täällä ja kaikki muukin palaute on tervetullutta.
« Viimeksi muokattu: 14.02.10 klo 13:26 kirjoittanut maipon » tallennettu

Nemeira
Muhkumpi
Moderaattori
Poissa

« Vastaus #1 : 14.02.10 klo 13:01 »

Täältä ne tulevat:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

32.

33.

34.

35.

36.

37.

38.

------

Kiitos kaikille osallistuneille!. Jos unohdin postata korttisi, niin lähetä asiasta yksärinä/kommentoi anonyyminä tänne jos haluat pysyä nimettömänä.

Ketju on nyt avoin kommenteille! :> Itse voisin saman tien kiittää kaikkia joilta sain kortin! Erityisesti numerot 16 ja 26 herättivät hilpeyttä. :'D
« Viimeksi muokattu: 23.02.10 klo 11:54 kirjoittanut Nemeira » tallennettu

Caramea

Poissa

Candycountess ☆

« Vastaus #2 : 14.02.10 klo 13:39 »

Kiitos kaikille, joilta sain kortin! Olen kipeänä kotona (mälsää), joten voitte uskoa, että nämä piristivät päivääni! ♥ :D

Yoshi ja neitimali: Aaw, kiitos! Nyt mulla on huono omatunto, kun en tajunnut että tätäkin kautta voisin laittaa kortin teille... ajattelin tehdä sen vain laimeasti seuraavan kirjeen mukana! :D
tallennettu

儲鳥の 知らぬ花蟻 秋の空
---
New Vogue Children
maipon
Overly Fruity

Poissa

(ノ `Д´)ノ ~┻━┻

« Vastaus #3 : 14.02.10 klo 14:06 »

Täältä löytyi vielä yksi ylimääräinen kortti!

Ihanaa ystävänpäivää kaikille foorumilaisille minunkin puolestani, kiitokset myös comic sansista. ;D
tallennettu

Lotta from Wonderland
SUOMEN MANA
Moderaattori
Poissa

★★★★★★★★★

« Vastaus #4 : 14.02.10 klo 14:49 »

Hyvää ystävänpäivää koko foorumille ja iso kiitos puolestani kaikille, jotka ovat kortteja taas jaksaneet vääntää - tämä on aina yksi koko vuoden hauskimmista jutuista! Mieltäni ilahdutti erityisesti kaikille sweettareille osoitettu kortti ja numerot 2., 21. ja 26. ♥ kiitos kiitos!
tallennettu

"If I party with you, will you leave me alone?"
"Let's party and find out!"
Rain
Kirakira Rockstar
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #5 : 14.02.10 klo 20:38 »

Hyvää ystävänpäivää (& laskiaissunnuntaita ;D) täältäkin ja kiitoksia kaikille joilta sain kortin!
tallennettu

littleiceblue
CYBORG-ZOMBIE

Poissa

riu-pon

« Vastaus #6 : 14.02.10 klo 21:13 »

Oikein hyvää ystävänpäivää kaikille! Erityiskiitos tietysti myös heille jonka kortteihin olin itsekin eksynyt, yllätyin aidosti. :D Hauska nähdä että osa korteista oli visuaalisestikin tosi hauskoja ja huolella mietittyjä!
tallennettu

MadTeaparty

Poissa

♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

« Vastaus #7 : 14.02.10 klo 23:46 »

Hyvää ystävänpäivää kaikille! Ihania kortteja. Nämä piristävät mieltä. Kiitos erityisesti kortista numero 2. ja 32., ja kaikista muista joissa esiinnyn! :D En osannut odottaa saavani kortteja.

Kiitos myös Nemeiralle asian hoitamisesta!
tallennettu
shamp
Loremaster
Moderaattori
Poissa

« Vastaus #8 : 15.02.10 klo 19:41 »

Kiitos sille, joka minuakin muisti kortilla! :3 Olen otetettu!

Myöhäiset ystävänpäivät ihan kaikille terribleläisille! Olette parhaita ja teidän ansiostanne Terrible on mielestäni kiva foorumi niin tavallisen käyttäjän kuin moderaattorinkin silmälasien läpi tiirailtuna! ♥
tallennettu

derp derp
Agitha
Maailman Moderaattori
Moderaattori
Poissa

« Vastaus #9 : 15.02.10 klo 19:54 »

Kiitos kaikille minua muistaneille, en odottanut saavani näin montaa! :D En saanut yhtään "oikeaa" ystävänpäiväkorttia, joten nämä piristivät todella.
tallennettu

Sweets for my sweet, sugar for my honey!
iiraliina

Poissa

Philosophical distribution

« Vastaus #10 : 18.02.10 klo 18:22 »

Paljon kiitoksia teille jotka muistitte minua! Ihan meinasi tulla tippa linssiin. : )

Kiitos myos kaikille ihanille terribleläisille miiteistä ja yleisesti kaikesta, ja erityisesti modeille, jotka ovat tehneet, ja jatkuvasti tekevät, loistavaa työtä Terriblen hyväksi.

Myöhäiset ystävänpäivät kaikille! <3
tallennettu

"Olemme viisaita silloin, kun tiedämme, ettemme oikeastaan tiedä mitään." - Sokrates
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Enfant Terrible  |  Foorumi  |  Ilmoitustaulu  |  Tapahtumat ja ilmoitukset  |  Aihe: Lolita Valentines 2010
Siirry: