CandycottoN
Hattarakone
Poissa
♥ロリータ-パーティー♥
|
 |
« Vastaus #820 : 23.01.10 klo 19:13 » |
|
Meta- Old Emblem
Joo, eka mekko oli ihan suloinen. Se on jotenkin yksinkertainen ja selkeä- ei liian täyteenahdetun näköinen niin kuin kakkosmekko. Kolmannessa mekossa helma näyttää jotenkin "pallomaiselta", ja en oikein pidä siitä. Hame taas on liian yksinkertainen. Takista en tykännyt yhtään. Siinä kyllö on sitä jotain uutta,mutta en oikein pidä sitä hienona/söpönä. Headdressu ja rusetti sen sijaan olivat oikein nätit.
Printistä en oikein osaa sanoa mitään. Se on kyllä sekin sitä jotain ei-aina-kakkuprinttiä, mutta se ei silti oiein iske minuun.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lamentful_Miss
Poissa
|
 |
« Vastaus #821 : 23.01.10 klo 21:24 » |
|
Meta- Old Emblem
Takki on aivan ihana! Vaikka takki ei ole tosiaankaan mikän suloinen yms. mutta itse pidän siitä. Pidän myös kovasti printistä ja asusteista, oikeastaan mallistossa ei ole mitään, jota inhoaisin. :) Harmi, ettei laukusta ollut kuvaa...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
roku
Poissa
☆♥ ★♥ ☆
|
 |
« Vastaus #822 : 23.01.10 klo 21:43 » |
|
Meta - Old Emblem
Meta on onnistunut printissään tällä kertaa, vaikka pinkki versio ei viehätäkään minua yhtään. Teema on ihana, ja valkoisella ja mustalla pohjalla printti pääsee omasta mielestäni parhaiten oikeuksiinsa.
Ensimmäisen mekon malli ei ole mikään suosikkini, enkä tykkää kakkosen pitsivuoresta, mutta kolmonen on sitäkin ihanempi! Malli on ihana, eikä mekkoa ole tungettu täyteen mitään turhaa ja ylimääräistä. Myös printti toimii tässä mielestäni parhaiten. Hameet ovat mielestäni myös nättejä, mutta jos niistä pitäisi valita suosikki, sanoisin sen olevan kakkonen. Korkea vyötärö näyttää hyvältä, ja siinä olevat tekonahan palaset luovat kivaa särmää muuten niin tuttuun malliin.
Ja sitten ehdoton suosikkini--takki! Pidän tästä todella paljon, ja voisin kuvitella jopa itse ostavani sen. Malli on erikoinen, ja tarpeeksi särmäkäs omaan makuuni. Meta on aina jaksanut yllättää valinnoillaan kankaissa, mutta tässä takissa oleva tekonahka näyttää itseasiassa upealta, kun se on osattu yhdistellä muuhun takkiin oikein. Pisteet siis siitä!
Tykkään myös headdressin mallista, ja rusetit tuntuvat olevan melko perus tavaraa. Laukkua odottelen vielä mielenkiinnolla näkeväni, miten se toimii printin kanssa, mutta malli vaikuttaa näin ensinäkemältä kivalta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Because the dream that we're always hold in our hearts, On the road that goes on forever Will surely come true We'll go on, crying, laughing ♪
|
|
|
Hyytelö
Paikalla
saletisti tekotaiteellinen
|
 |
« Vastaus #823 : 31.01.10 klo 20:56 » |
|
Lol tunnen itseni joksikin metalähettilääksi kun spämmin tänne näitä mallistoja Metamorphoselta pukkaa klassisemman vaakunamalliston perään aika superkarkkinen Sweet Park. Printti mustana, sinisenä, pinkkinä ja kermanvärisenäOP kermanvärisenä, takaa, helma, sama OP sinisenä sekä lähikuva rintamuksesta JSK pinkkinä, takaa sekä yläosa tarkemmin, sama mustanatoinen JSK sinisenä ja kermanvärisenä, takaa, yläosaHame pinkkinä, mustana, lähikuvaa helmasta ja vyötärön seudustaMalliston sukatMalliston rusettipantaSamaan aikaan metamorphosen sivuille on ilmestynyt mallistoon kuulumaton, mutta yhtä kaikki uusi paita. Kliks kliks kliks. Mielipiteitä? Ihastuttaako, vihastuttaako? Itse editoin omat kommenttini myöhemmin, on tämä kuvien Photobucketiin lataaminen ja tänne linkittäminen rankkaa puuhaa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.05.10 klo 18:15 kirjoittanut Hyytelö »
|
tallennettu
|
ja nyt huomasin viimeinkin että yö on niin suuri pimeää aina jatkuvaa näen juuri ja juuri ja onneni on jossain siellä
|
|
|
sofia
Poissa
(メ ̄ー ̄)ヶ ・・・・・・
|
 |
« Vastaus #824 : 01.02.10 klo 13:43 » |
|
Metan Sweet Park on minun mieleeni vähän turhan karkkinen ja lapsekas (pidän kyllä lapsekkuudesta, mutta jokin raja nyt hei). Harjaantumaton silmänikään ei näe printissä mitään uutta, vaan tuntuu siltä kuin näitä olisi nähnyt pilvin pimein jo aiemminkin... Tosin musta hame on erikivan näköinen, siinä tuo hento raidoitus pääsee oikeuksiinsa. Sen sijaan Old Emblemistä pidän, vaikka mallistosta löytyikin vain yksi vaatekappale, jonka kelpuuttaisin vaikka tältä istumalta kaappiini. Kakkosmekon pitsisyys ei satu silmään kun värinä on musta, eikä kookas printtikään näytä kömpelöltä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
pau lau mau
|
 |
« Vastaus #825 : 01.02.10 klo 15:23 » |
|
Sweet Park Minunkin makuuni tämä on ehkä hieman liian värikäs ja ällö makea, mutta Meta on vihdoinkin onnistunut printin asettelussa! Tykkään siitä, että printti näkyy selkeästi eikä ole sellaista mössöä niinkuin muutamat viimevuoden mallistoista. Helman pitsit ja tyllit näyttävät myös todella suloisilta polkka pilkku kuosineen. Minulla on vähän ristiriitaisia tunteita tätä mallistoa kohtaan. Se on siis tavallaan kiva, mutta en kuitenkaan kyllä tilaisi sitä. Jotenkin vähän ehkä nähtykin jo, mutta tavallaan nuo värit ovat hauskalla tavalla vähän erilaisia. (en ole siis yhtään ärsyttävä kun jahkailen vai mitä?) Vaaleansininen x kirkaan sininen on lempparini. Old EmblemTästä tykkään todella, varsinkin se valkoinen "tylsä hame" on mieleeni. Se on niin houkuttelevan käytännöllisen näköinen. Tykkään myös takista siinä on hauskaa koulupuku meininkiä. :) Toisen mekon pitsit näyttävät epäillyttävästi muovipitseiltä (Oo äm gee!), enkä oikein tykkää kyseisen mekon ruokalappukauluksesta, koska se tekee siitä omaan makuuni jotenkin turhan monimutkaisen näköisen. Entä mitä mieltä olette Angelic Prettyn uudesta Powder Rose mallistosta? OP vaaleanpunaisenaEnsimmäinen JSKToinen JSK keltaisenaValitettavasti minulla on taas hieman ongelmia kuvien linkkien kanssa, mutta yritän editoida loput kuvat mallistosta myöhemmin. Kuvat näkee luonnollisestikkin myös Angelic Prettyn sivuilta. :)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Cinnamonhusky
Paikalla
Into the stars ~ ★
|
 |
« Vastaus #826 : 05.02.10 klo 20:53 » |
|
Sweet Park: - Ah, tuo OP sinisenä on niin ihana! Tykkään metasta ihan älyttömästi, mutta tuo vaaleanpunainen ei nyt kovin iske. Kermastakin tykkäsin, ehkä ehdottomasti hienoin on tuo toinen JSK sinisenä. <3
Powder Rose: - Yleensä AP iskee, nyt ei. En tiedä mikä siinä on, mutta Powder Rosella ei ole minuun samaa vaikutusta kuin Milkylla. Ehkä syy on siinä ettei se ole eläinprintti..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hyytelö
Paikalla
|
 |
« Vastaus #827 : 26.02.10 klo 18:16 » |
|
Meta tekee mallistoja aika tiuhaan tahtiin, huomaan; uusimpina Heart Print, Sailor ja Regimental Stripe. Kaksi ensimmäistä ovat melko ytimekkäästi tai sitten vain mielikuvituksettomasti nimetty, huomaan. :> Heart Print:Printti itse valkopunaisena, mustavalkoisena ja minttu-pinkkinä. OP, takaa, yläosa, helma ja sama mintunvärisenä. JSK, takaa, rintamus ja helma sekä valkoinen versio. Toinen JSK, minttuversio, yläosa ja helma. Hame, mustanakin. Solkikiinnitteinen rusetti. Ilmoille pukkaa myös uusi kenkäpari, kliketi kliketi klik, kuten myös paita, nips naps. Edits! Ja täältä pesee ja linkoaa se Sailor-mallisto. OP, takaaJSK, takaaToinen JSKHame, takaaHaalari/housupuku/wtf everHattu, yksityiskohtaHiuspanta (pelkkä suunnitelma) Paita, takaaJa sitten vielä se Regimental Stripe. En löytänyt vaatteita New Arrivals-osiosta, joten piti käyttää melko köyhää kuvavalikoimaa Metan blogista. Printti mustana, punaisena ja sinisenä. Muutama malliston koordinaatio. Hmm pidän kovasti näistä uusimmista mallistoista: Heart Print on ehkä vähän liian simppeli ja perus, mutta sailorlolimallisto on yksinkertaisuudessaan ihana! (Tai no, eihän se ole ihan kokonaan lolimallisto, tuo haalarisysteemi nimittäin...) Regimental Stripe on simppeli, mutta hyvällä tavalla; pelkät pystyraidat ovat brändivaatteissa vähän harvinaisia ja näissä vaatteissa nätisti toteutettuja. (Ja tuo housu+liivi-koordinaatio=♥) Muoks. Ai niin, onko se kyse vain asettelusta, vai ovatko metan hameiden takarusetit aina noin rumia? Blah, tuo seilorihameenkin takarusetti on jotenkin niin kökön näköinen verrattuna AP:n vastaaviin, että se pilaa koko vaatteen...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.05.10 klo 17:33 kirjoittanut Hyytelö »
|
tallennettu
|
ja nyt huomasin viimeinkin että yö on niin suuri pimeää aina jatkuvaa näen juuri ja juuri ja onneni on jossain siellä
|
|
|
|
Lamentful_Miss
Poissa
|
 |
« Vastaus #828 : 26.02.10 klo 20:54 » |
|
Heart Print
Pidän printistä eniten, kun se on valkopunainen. Se on varmaan lemppari siksi että silloin punainen on vahvempi ja punaiset sydämet ovat jotenkin klassikko. Mekoista eniten iski OP ja ensimmäinen JSK. Hiussolki on oikein nätti ja tykään siihen lisätyistä helmistä.
Rain korjasi kirjoitusvirheet.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.02.10 klo 23:22 kirjoittanut Rain »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riisikakku
|
 |
« Vastaus #829 : 26.02.10 klo 23:15 » |
|
Omaa silmääni ei kyllä metan mallistoista miellytä mikään erityisemmin. Sailor-mallisto näyttää ihan siedettävältä, mutta tuo heart print.... JSK ja OP näyttävät hieman nopeasti tekaistuilta ja mallit eivät kyllä ainakaan kuvissa ole edukseen.
Ainoa plussa on sailor-malliston ihana housupuku! Ihanaa, että tehdään muutakin kuin pelkkiä tyypillisiä asuja. Jos kukkaron nyörit antaisivat periksi, voisin jopa kuvitella ostavani tuon asun. Tosin valkoinen ei oikein ainakaan sovi itselleni, istuttuaan jossain on heti puku likaisena.
Olen itseasiassa melko pettynyt metan uutuuksiin, aikaisemmat printit ja mallit ovat olleet paljon mieluisampia ja kauniimpia. Tämä nyt oli sitten vain minun pieni mielipiteeni, saa toki olla eriä mieltä. :)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Dites-moi, quelle est la vie?
|
|
|
Hikaru
Tanssiva Hiiri
Poissa
|
 |
« Vastaus #830 : 28.02.10 klo 19:53 » |
|
Innocent World- Bisque DollInnocent Worldin uusin (?) mallisto, joka on ihanan uskollinen IW:n omaamalle classicin ja sweetin välimaastossa häilyvälle tyylille. Nalle- ja nukkeprintti on kerta kaikkiaan ihanan klassinen sweetillä vivahteella ( tai toisinpäin ). Pidän erityisesti pelkistetystä värimaailmasta ja printistä. JSK saatavilla sinisenä, ruskeana ja mustana. Sarjaan kuuluu myös rusettipanta sekä käsittääkseni jonkinlainen kansio.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Yoshh
|
 |
« Vastaus #831 : 06.03.10 klo 00:55 » |
|
Tuo metan heart print on aika ällön korni. I don't like. Tuo mallikin on ihan mysteerinen O_O Baby the stars shine brightilta on tullut/tulee paljon uusia printtejä, tässä joitakin niistä: Very Berry sweet pie print, OP, printti, saatavilla neljässä erivärissä. En juurikaan välitä printistä mutta väricombot ovat aivan ihania (strawberry x chocolate is pure love) ja JSK:n ja OP:n mallit ovat tosi nättejä. Rose ornament print JSK, OP, yläosa. Vähän klassisempi printti vaihteeksi Btssb:ltä, mutta ei kyllä ole hääppöinen. Läheltä printti on ihan jees, mutta kaukaa se näyttää aika halvalta. Lisäksi väri vaihtoehdot ovat aika huonot varsinkin sinapinkeltainenxvaalensininen. OP:n emprilinjainen malli vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta tuo pituus kyllä vähän arveluttaa :/ Heart marble chocolate and Sugar coated cookies tiered print. JSK, printti. Tämä printti on tälläinen öllön makea ystävänpäivä oksennus, mutta jostakin syystä minä pidän siitä. Värit ovat tosi nätit, etenkin tummat sävyt näyttävät tosi hyvältä tuon vaalean printin kanssa. Sleeping beauty print, JSK, OP, printti. Tätä printtiä on povattu yhtä suosituksi kuin Vampire Requiemia ja se on vihdoinkin tullut myyntiin. Pakko myöntää että printti on kyllä upea, mutta tuo OP on aika WTF. Haltia hihat ei vaan ole minun juttuni. Go back to Middle Earth OP! Beauty and the rose promise print, JSK, printti. Tämä ei ole vielä tullut myyntiin, mutta minä rakastan sitä jo valmiiksi! Taas baby on osunut nappiin väri valinnoissaan, kaikki combot ovat upeita: sähkönsininenxmusta, mustaxharmaa, kermaxpunaruskea, vaaleanpunainenxviini ja punainenxmusta. Ainut mikä häiritsee (en olisi edes tajunnut, mutta Caro-chan oli kirjoittanut blogissaan ja nyt en voi olla huomaamatta) on se että ruusun lasikupu muistuttaa kondomia! En saa sitä pois mielestäni! Aivoni on saastutettu...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hyytelö
Paikalla
|
 |
« Vastaus #832 : 13.03.10 klo 14:05 » |
|
Ovatpa Babyn uudet printit kaikki kauniita! Pidän erityisen paljon Heart marble chocolate and Sugar coated cookies tiered printistä, nimi on vain aivan järkyttävän pitkä! :D Metamorphoselta tulee uusi mallisto, joka kantaa nimeä Blooming Garden. Printtiä löytyy mustana, luonnonvalkoisena, kermanvärisenä ja vaaleanpunaisena. Onepiece, JSK, toinen JSK, kolmas JSK, hame. SUKKIA. Wristcuffit. Paita, takaa ja vaaleanpunaisena. Pidän tästä mallistosta ja toistaalta taas en. Rakastan kyllä ehdottomasti malliston printtiä! Se on kaunis ja romanttinen, siinä on ruusuja ja joutsen ja pihakeinu kukkaköynnöskaaren alla (=instant win). Erityisesti sinisenä luonnonvalkoisella pohjalla printti on hurmaava. Sen sijaan osa vaatteista, kuten metalla yleensä, failaavat; vaikka OP on kaunis ja onnistunut, esimerkiksi ensimmäisen JSK:n yläosan kaulushärpäke ja rintamuksessa oleva organzannäköinen on aika karsea enkä pidä koko vaatteen mallista. Toinen JSK on kaunis yksinkertaisuudessaan, kolmas taas niitä metan suosimia empiremekkoja joista en niinkään aina välitä. Sukat ovat sieviä, paita mukavaa perussettiä. Blooming Gardeniin tulee muistaakseni vielä jossain vaiheessa halfbonnet ja hiusrusetteja, pysykää kanavalla! Edit CandycottoN, nyt pitäisi näkyä ne rannekketkin. :)
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.03.10 klo 14:55 kirjoittanut Hyytelö »
|
tallennettu
|
|
|
|
CandycottoN
Hattarakone
Poissa
♥ロリータ-パーティー♥
|
 |
« Vastaus #833 : 15.03.10 klo 20:45 » |
|
Blooming garden
Aivan älyttömän upea! Tuo printti on ihanan romanttinen ja suloinen, joka toimii mielestäni missä tahansa lolitatyylissä(sweet, gootti, classic). Nyt meta on onnistunut tekemään mekoista myös todella "siroja", eikä helma näytä mitenkään yli-isolle tai liian korkealta lähtevälle. Toinen JSK oli suosikkini. Paitakin oli ihanan AP-vaikutteinen, eli tykkäsin kovasti.
(mutta wristcuffit ei näy D:)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
|
Cinnamonhusky
Paikalla
Into the stars ~ ★
|
 |
« Vastaus #836 : 01.04.10 klo 19:03 » |
|
Jewerly Jelly meni minullakin vähän ohi, se ei ihastuttanut eikä vihastuttanut minua sen kummemmin. Printti tuntuu turhan sekavalta, en ole kovinkaan innostunut yleisestikään näistä syötävistä printeistä, mutta sarjan sukat olivat kyllä positiivinen näky, erittäin kivan väriset! Angelic Pretty on alkanut suosia uusia muotivärejä muutenkin viimeaikoina, pidän ajatuksesta että violettia ja minttua tullaan näkemään yhä useammin tällä brändillä.
Happy Garden oli taas silmissäni suurta karkkia! Rakastan sarjan hametta sinisenä, pidän erittäin paljon pupuprintistä ja sarjan keväisyydestä. Sarjan panta ei ollut mitenkään erikoinen, mutta näyttää varmasti erittäin hyvältä jonkin asukokonaisuuden kanssa. Tämä mallisto siirtyy ehdottomasti "must have"- listalleni muiden elukkaprinttien kanssa!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Airi-san
Poissa
Ava cinnamonhuskyn käsialaa~ JELLY
|
 |
« Vastaus #837 : 01.04.10 klo 19:33 » |
|
Ap:n jewelry jelly: Ap:n herkut iskee aina! Mutta tämähän on ollut jo ainakin kuukauden... Itse en ole vain jaksanu postata. Totesin siinä muutama kuukausi sitten, että kas kummaa kun ei ole ap:lta vielä hyytelö mallistoa tullut. Ja sitten päätin tehdä hyytelösormuksia fimosta. :D Mutta takaisin aiheeseen. Tämä on ehdottomasti yksi suosikeista. Mutta niin vihaan vihaan vihaan noita röyhelöitä mekkojen yläosassa! Ainoa asia mistä en pidä.. Cutsew on ehdoton lemppari kuitenkin koko sarjasta. Rakastan myös tuota 3 kerroksista hametta ylikaiken~! Värit on ihana plussa.
Happy garden Kivan keväinen, mutta ei iske. Ehkä.. Ööh.. Liian meta? Tykkään angelic prettyn herkku ja lelu printeistä, mutta en niinkään eläin...(paitsi milky~) Johtuu varmaan siitä että olen sugary carnivalin ykkös fani ja vannoutunut ällyn lällyn kermakakku ap sweettari! Jsk 2 on jotenkin säkki... Voisi sopia minun ongelma malliselle vartalolle. Hame on jotenkin aika kivan näköinen kuitekin. Jos printisä olis vaikka keinu/karuselli/muita pastellin sövyisiä heppoja, rakastaisin, mutta ei. Puput ei iske.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Dashi
|
 |
« Vastaus #838 : 14.04.10 klo 00:35 » |
|
Kuten Airi-san sen sanoiksi puki, Angelic Prettyn herkut iskevät aina! Erityisen mukavaa on, että kyseisiä herkkuja on taas tarjolla useassa eri värissä, jotka saavat ainakin allekirjoittaneen luovan aivopuoliskon mehut liikkeelle. Jewelry Jelly ei ehkä ole mitään uutta auringon alla, mutta itse pidän sen hyytelöisestä tunnelmasta. Erityisesti pinkki ja musta versio JSK-mekoista saavat minut melkein jo säästämään rahaa. Tosin, tämän nimenomaisen sarjan hameet eivät säväytä minua millään tavalla, ehkä juurikin siksi, etten ole vielä toistaiseksi lämmennyt noille kerrostetuille vastaaville - ehkäpä joku mallisto vielä saa minut toisiin ajatuksiin, mutta ainakaan Jewelry Jelly ei siinä onnistu. Tykkään, en ehkä koko sarjasta, mutta suurimmasta osasta kuitenkin. Hieman sekavuutta tosiaan havaittavissa printin suhteen, mutta minä olen aina pitänyt tuollaisista sekameteliprinteistä - mene ja tiedä sitten, jotta miksi.
Happy Garden tosin tuntuu, vaikkei Jewelry Jellykään mitään järisyttävän uutta tarjonnut, jo kertaalleen nähdyltä. Vaikka pidänkin suuresti eläinprinteistä, eivät Happy Gardenin rusakot tarjoa oikein mitään, mihin tarttua. Se ei ainakaan saa minua laskemaan rahojani, ei edes kohottamaan kulmiani. Happy Garden tuntuu jotenkin, ehkä ajankohdastakin johtuen, temaattiselta pääsiäisprintiltä. Ruma se ei missään nimessä ole, kyllä sen päällensä laittaisi vasrinkin pinkkinä, mutta kohautan sille olkiani.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.04.10 klo 21:32 kirjoittanut Dashi »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Dam
|
 |
« Vastaus #839 : 14.04.10 klo 19:12 » |
|
Happy Garden Itse tykkään tästä, vaikken aikaisemmin mikään eläinprinttien suurystävä ole, niin tässä oli jotain aivan ihanaa. Itse tykästyin erityisesti tuohon hameeseen, mutta JSK kakkosesta en oikein tykännyt, jotenkin oudon mallinen. Myös sukat haluaisin. Harmi etten tule saamaan ulkomaista brändiä, paitsi ehkä käytettynä.
Jewelry Jelly Ihan ok tämäkin, vaikken tykästynytkään tähän kovinkaan paljoa. Nuo paidat on vähän outoja mutta voisi olla OK jossain muussa värissä kuin vaaleanpunaisena. Cutsew on ihana, printti ja rusetit.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|