Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
10.09.10 klo 19:44
Enfant Terrible  |  Foorumi  |  Teehuone (Valvoja: Agitha)  |  Aihe: Esittäytymisketju
Sivuja: 1 ... 27 28 29 [30] 31
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Esittäytymisketju  (Luettu 88575 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Estraye

Poissa

Schade um das schöne Kind

« Vastaus #580 : 30.11.09 klo 20:35 »

Heips.

Olen Estraye tai tavanomaisemmin Lilja - kuvallista viestintää ja graafista suunnittelua opiskeleva Helsinkiläinen parikymppinen, ainakin omasta mielestään androgyyni nuori. Erilaista oudosti pukeutumista olen harrastanut n. 8 vuotta ja olen sinä aikana käynyt läpi melkein kaikki tyylit scenestä emoon ja hopparista goottiin - joitain jo ennenkuin näillä tyyleillä oli mitään nimiä tai näkyvyyttä. Minua kiinnostaa katumuoti sekä Japanissa että muualla ja viime aikoina olen yrittänyt taas innostua enemmän Japanilaisesta ja Korealaisesta katumuodista, joten päätin vihdoin rekisteröityä tänne foorumille.

Koska edustan hieman vanhempaa sukupolvea suhteessa useimpiin foorumilaisiin pelkään ehkä eläkeläisen leimaa, mutta onneksi näytän ihmisten mielestä vielä alaikäiseltä, joten tavatessamme tuskin arvaatte ikääni oikein. Vanhana änkyränä voin kuitenkin todeta että kiinnostuin Japanista kielenä ja kulttuurina ennenkuin jotkut foorumilaisista olivat edes syntyneet ja anime- ja mangayhteisötoimintaan sotkeuduin vielä silloin kun yläaste- ja lukioikäisenä olin porukan ehdottomasti nuorimpia. Tavallaan olen kai lolitan suhteen monta vuotta myöhässä, koska silloiset kaverit ja tuttavat päätyivät perustamaan Terriblen tai toimivat siinä joskus aktiiveina.

Harrastan kohtuullisen paljon valokuvausta joten yleensä julkaisen coneista ja muista tapahtumista valokuvia kävijöistä ja ohjelmanumeroista. Pidän myös blogia Livejournalissa jossa käsittelen kaikkea cosplaysta ja vaatteista videopeleihin - olenhan sentään mm. suuri japanilaisten roolipelien ystävä.

Toivottavasti osaan olla jotenkin yhteisön hyödyksi!
tallennettu
Riisikakku

Poissa

« Vastaus #581 : 28.12.09 klo 18:54 »

Täällä siis esittäytyy Riisikakku Pohjois-Suomen alueelta. Käyn lukion ensimmäistä vuotta (eli olen tällä pian 17 vuotias) ja minusta tulee isona varmasti tyhjäntoimittaja, taiteilija tai kirjailija. Olen kiinnostunut japanilaisesta historiasta, kulttuurista, katumuodista, musiikista ym. ja tämä onkin ollut harrastuksenani nyt reilu 4 vuotta. Animea katselen jonkinverran ja niitä hahmoja koittelen saada paperillekin taiteiltua.

Tykkään myös valokuvaamisesta, mutta valitettavasti minulla ei ole vielä kovinkaan hyvää kameraa käytössäni... mutta kunhan saan rahaa vähän säästöön niin ehkä se järjestelmäkamera joskus saapuu meidänkin kattomme alle ja pääsen kuvailemaan sitten enemmänkin lähinnä luontoa, koiraani ja läheisiäni.

Mitäköhän muuta... Lempibändini on the GazettE, mutta kuuntelen myös muitakin yhtyeitä. Päivittäin tuo japanilainen musiikki silti taustalla soi ja haaveenani olisi päästä käymään joskus Japanissa. Seuraavana vuonna ehkä alankin opiskella kieltä enemmän jotta siellä pärjääminen olisi helpompaa. Olen kiinnostunut myös muistakin Aasian maan kulttuureista, mutta Japani on kyllä kaikista lähimpänä sydäntäni. 

tallennettu

Dites-moi, quelle est la vie?
BearInMyWorld

Poissa

« Vastaus #582 : 05.01.10 klo 21:19 »

Apuaa, uskallanko minä tänne laittaa jotain...?
No hei, olen yksi hyypiö täältä Oulusta ja olen aina ollut kiinnostunut japanista, mutta siinä on aina eniten viehättänyt sen upea kieli ja vaatteet. Lempiartistejani ovat SuG, the GazettE, Miyavi, An Cafe ja MUCC. En ole vielä onnistunut hankiutumaan millekkään noiden artistien keikoille, mutta odottakaapa vain, kyllä te minut siellä vielä näette.
Olen aikeissa mennä lukion jälkeen joko lääkikseen tai sitten jonnekin kuvataidekouluun harjoittelemaan mangan piirtämistä.
Harrastuksiini on joskus kuulunut partio, mutta sen lopetin jo vuosia sitten. Nyt niihin kuuluu piirtäminen, maalaaminen ja netissä surffailu. Toiveenani olisi myös aloittaa jokin keräily- harrastus ja basson soitto.

Tämä kaikki lyhyesti: Hei, olen BearInMyWorld!
tallennettu

Pikku Myy rocks
Emilia

Poissa

« Vastaus #583 : 08.02.10 klo 12:07 »

Hei!

Koska vihdoin viimein sain rekisteröidyttyä tälle foorumille, jota olen kuitenkin seuraillut jo muutaman vuoden, lienee aiheellista myös esittäytyä?

Asun Tampereella ja opiskelen/työskentelen yliopistolla. Parhaillaan yritän puristaa tutkintoani loppuun ja valmistuminen alkaa häämöttää taivaanrannassa. Aikaisemmin olen lukion lisäksi opiskellut vaatetusalan artesaaniksi, joten ompelemisesta tiedän yhtä ja toista. Muoti ja vaatteet ovat minulle harrastus ja mielenkiinnon kohde (sekä tietenkin visa-laskun pääsisältö ja syy). Japanilaista katumuotia olen seuraillut jo monen monta vuotta, ja yleisesti ottaen vaihtoehtotyylit ovat aina olleet lähempänä sydäntä kuin massamuoti.

Harrastuksia vaatesuunnittelun ja ompelun lisäksi on lukeminen, graafinen suunnittelu ja elokuvat/tv-sarjat/anime. Lisäksi koitan pitää kuntoa yllä juoksemalla koiran perässä lenkkipolulla. Viime aikoina olen myös innostunut ruuanlaitosta ja leipomisesta jossain määrin, mikä tosin saattaa olla ohimenevä mielenhäiriö. Tulevaisuudessa aion lisätä harrastuksiini myös matkustelun, vaikka viime vuosina se onkin jäänyt vähemmälle.

Koitan parhaani tsempata ja tuottaa tänne edes jotain hyödyllistä sisältöä!
Ja koittakaa kestää epämääräisiä lauserakenteitani. Kirjoitan nykyään suomeksi hyvin vähän tekstiä ja englannin kieli valitettavasti näkyy ilmaisussani aika paljon.
tallennettu
Giselle

Poissa

« Vastaus #584 : 15.02.10 klo 16:39 »

Hei kaikki, olen 20-vuotias opiskelija Tampereelta. Lolitan, kuten melkein kaikki muutkin mielenkiinnonkohteeni/harrastukseni, olen löytänyt muutamaa vuotta liian myöhään (olisin rakastanut hillua lukiossa lolitat päällä <3). Tyyleistä pidänkin enimmäkseen classic ja casual lolitasta. Myös sweet on suloista, mutta tunnen itseni vähän turhan vanhaksi siihen.

Olen ylipäätään kinnostunut Japanin kulttuurista (manga, j-pop, cosplay, ruoka, kieli ym.), pidän myös ruoanlaitosta ja leivonnasta, käsitöistä, eläimistä ja lukemisesta. Lisäksi käyn opintojen ohessa töissä sekä ratsastamassa hevostani useamman kerran viikossa. Aika kiireistä siis kaiken kaikkiaan. Ja ksoka opiskelijan tuloistani menee vuokra, hevosen tallivuokra ja kaikki kulut sekä cossipukujen materiaalit, lolitavaatteiden hankinta tulee olemaan aika hitaanpuoleista - siksikin casual lolita sopii minulle :D

En oleta olevani kovin aktiivinen foorumilainen, mutta halusin silti rekisteröityä, joten täällä ollaan :)
tallennettu
Raizou

Poissa

« Vastaus #585 : 20.02.10 klo 01:57 »

Moi kaikille.

Olen 19-vuotias lapin lolita Rovaniemeltä. Olen harrastanut lolitaa jo 15-vuotiaasta asti (jos sitä nyt silloin harrastamiseksi pystyi sanomaan kun olin sellainen ita että huh huh...) ja stalkkaillut tätä foorumia ties kuinka pitkään mutta kovin ujo olen, joten nyt vasta uskalsin liittyä.

Tyyliltäni olen enimmäkseen sweet lolita, mutta rakastan myös muita tyylejä. Punk ja cyber lolita ovat ehkä ainoat joka minun tyyliini eivät oikein kolahda.

Muita harrastuksia minulla on piirtäminen, ruuanlaitto, musiikin kuuntelu, animen ja mangan kulutus, videopelit, sekä yömyöhään koneella kukkuminen (kuten merkinnän kellonajastakin huomaa)

Mutta. Enpäs oikein kovasti muuta sanottavaa itsestäni tällä erää keksi.
Raizou, tuttavallisemmin Taija, kuittaa. :)
tallennettu
Lizzmö

Poissa

« Vastaus #586 : 24.02.10 klo 17:31 »

Hei vain.

Täällä kirjoittelee vielä suhteellisen nuori ja sitä kauniimpaa sukupuolta edustava henkilö, joka on ollut kiinnostunut japanilaisesta katumuodista "jo" kolme vuotta. Itse japanista ja sen kulttuurista plakkariin pärähti jokin aika sitten neljä vuotta. Olen selaillut tätä foorumia jo pidemmän aikaa, päätimpä sitten repäistä ja rekisteröityä tänne.

Lolitaan en pukeudu, mutta ihailen classic lolitoja ja selailen MM:n sivuja silloin tällöin. Olen vasta alkanut totutella ajatukseen hameista. Pari kuukautta sitten en olisi pukenut hametta  rahastakaan. Nyt kuitenkin huoneeni lattialla makaa puolikellohameen kaavat ja kankaan käyn ostamassa, kunhan värin olen päättänyt. Eli pukeudun perusmöhnäernuun. Pitkähihainenpaita, toppi, kauluspaita, farkut.(mustat, punaiset tai skottiruudulliset) Mutta haluan todella uusia tyyliäni. Lempityylejäni ovat classic lolitan lisäksi aristo ja kodona (sekä perus punkernumömmö hyvin toteutettuna).

Harrastuksiini kuuluu piirtäminen, dataus, lukeminen ja toki musiikin kuuntelu.
Rakastan piirtämistä yli kaiken ja kouluvihot ovat täynnä söherryksiä. Olen joutunut kuitenkin vähentämään niitä, koska opettajat eivät tykkää hyvää.
Musiikkimakuni on kapeahko (oliko tuo sopiva vertaus?) kuuntelen suunnilleen vain Versaillesia, M10M:ää, Malice Mizeriä, Emilie Autumnia ja Kanon Wakeshimaa. Ja parin kuukauden tauon jälkeen olen löytänyt Sadien musiikin uudestaan. :)

Elikkäs, eipä muuta.

E// Mielipiteet muuttuvat. Lisäsin sadien.
« Viimeksi muokattu: 05.04.10 klo 19:52 kirjoittanut Lizzmö » tallennettu

"Creativity is a fact that gives itself to make mistakes. Art is the fact that to know what mistakes to keep."
Evanee

Poissa

« Vastaus #587 : 26.02.10 klo 19:02 »

Hei, olen Evanee eli Katja, 17-vuotias tyttö Kouvolasta. Kuten monet muutkin täällä, minäkin olen monta vuotta seuraillut tätä foorumia mutta vasta nyt rohkaistunut rekisteröitymään ystävän neuvosta. Kiinnostukseni lolitaan lähti kauan ennen kiinnostustani Japaniin, vanhoina goottiaikoinani. Silloin olin enemmän kiinnostunut gothic lolitasta ja saatoin olla hieman lolitavaikutteinen. Nykyisin taas olen kiinnostunut enemmän sweet lolitasta ja Japanista itsestään: kielestä ja kulttuurista. Kiinnostukseni Japaniin lähti bändistä D'espairsRay: minulla oli muutama ernukaveri, jotka kuuntelivat j-rockia ja aina heillä käydessäni latasin mp3seni täyteen heidän musiikkiaan - vahingossa sinne lipsahti Despaakin ja minä, minä todella rakastuin.

Nyttemmin goottivaiheeni on jo ohi ja tunnen olevani menossa naamiaisiin vetäessä päälleni vanhoja vaatteita. Rakastan nykyisin värejä, vaatekaappini pursuilee niitä - mutta sieltä puuttuu täydellinen sweettarimekko, jota yritän metsästää niin kovasti, että minulle on varmaan jo kehittynyt kolmas silmä. (Anna Housella on eräs mekko, jonka kanssa haluaisin kovasti päästä treffeille.)

Silloin kun en unelmoi täydellisestä sweettarimekosta, käyn koulua (toista vuotta lukiossa), valokuvaan ruokia ja ihmisiä, kuuntelen musiikkia (j-poppia, goottirockia, EBM:ää, ja kaikkea minkä tahdissa voi tanssia), kirjoitan kirjeitä noin kuudelle kirjekaverilleni ja siivoan keskiviikkoisin kuunnellen Ayumi Hamasakia. Ah, ja tietysti mietin, että mitä ihmettä laittaisin seuraavana päivänä päälleni.
tallennettu

Ei muffinssi turhaan hyvälle maistu.
Kettusieni

Poissa

Tahtoo!

« Vastaus #588 : 26.02.10 klo 19:59 »

Kirjoitellaanpa tänne vihdoinkin.

Olen Kettu 18-vee, Oulusta. Opiskelen yliopistossa biologiaa ja olen tyyliltäni varsin tylsä perusgootti/mustaanpukeutuja.

Rekkasin tänne jo aikaa sitten, mutta vasta nyt olen kunnolla alkanut kiinnostumaan lolitapukeutumisesta. Aiemmin vain ihailin kaukaa, nyt jo haaveilen omista, ihanista mekoista ja hameista ja paidoista. Pukeutumiseni ei ole mitenkään lähelläkään lolitaa nykyisellään - vaan päätin nyt, että opettelen tekemään itse vaatteita. Jes! Alushame olisi ensimmäinen hankinta.
tallennettu
Rosier

Poissa

« Vastaus #589 : 27.02.10 klo 21:18 »

Hei, täällä kirjoittelee 13vee tyttö. En halua kertoa missä asun, koska sitä ei kehtaa sanoa ääneen. Ehkä sen verran, että asun aika lähellä Poria ja käyn siellä usein. Miksiköhän...
Harrastan laskettelua, piirtämistä, maalaamista ja tanssia.
Tyylistäni olla aika montaa mieltä.
En yleensä pukeudu lolitaan, mutta minusta lolita-vaatteet ovat todella ihania ja kauniita ja olen ajatellut alkaa valmistaa niitä myös itse, pääosin kavereilleni ja ehkä minullekin joihinkin juhliin.
Musiikkimakuuni kuuluu mm. KAT-TUN, Big Bang, SuG, the GazettE, MIYAVI, An Cafe ja 2Ne1.
« Viimeksi muokattu: 05.04.10 klo 18:00 kirjoittanut Rosier » tallennettu
Kudelma

Poissa

« Vastaus #590 : 03.03.10 klo 17:31 »

Heya, muffinssit!

Olen nuori, romantiikkaa rakastava tyttönen, joka asuu lähellä merta. Innostuin lolitasta n. puolitoista vuotta sitten, kun aamulla avasin tylsyyksissäni telkkarin ja edesmenneessä (?) Otaku- ohjelmassa oli vieraana lolita. Sattumoisin tuo tyttönen mainitsi osoitteen enfantterrible.fi, jonka päätin käydä katsastamassa. Kun olin aikani töllöttänyt nättejä japanilaistyttöjä mansikkamekot päällään, totesin, että lolita on ältsin kivaa ja sitä se imo on vieläkin.

Minusta itsestäni ei kai ole paljoa tähdellistä sanottavaa. Olen monissa tilanteissa aika pelkurimainen ja luonteeni muuttuu radikaalisti aina seuran mukaan, mutta muuten olen ihan ogay. En pidä ihmisistä, jotka ovat samanlaisia kuin minä, sillä olen melkoisen huomionhakuinen yksilö (HUOM. että yksäriä saa silti lähettää vaikka kokisikin samaistuvansa minuun!) . En pukeudu lolitaan, mutta pidän kyllä pitsistä, helminauhoista, ruusuista ja muusta ah-niin-kaunihista. Harrastan kaikkea mitä minunlaiseni ärsyttävät teinilässyttäjät yleensäkin, eli kirjoittamista, lukemista, dataamista ja vaatteita nyt yleensä.

Mukava tutustua ♥
« Viimeksi muokattu: 06.03.10 klo 18:58 kirjoittanut Kudelma » tallennettu
Mämmä

Poissa

« Vastaus #591 : 05.03.10 klo 09:26 »

Hellou!

Olen 14-v tyttö Tampereelta. Olen harrastanut lolitaa kohta vuoden. Päätyylini on gothic lolita. Harratuksiini kuuluu partio, saksofonin soitto, erilaisten korujen ja hattujen väsäily, cosplay ja datailu. Kuuntelen paljon musaa ja suosikkejani ovat: An cafe, Moi dix mois, Ayabie ja Versailles. Luen mangaa ja katselen joskus animea. Suosikkimangoja ovat mm. Fullmetal Alchemist ja Trinity Blood. Animesuosikkeja ovat Dragonball ja Pokémon (ei kysymyksiä XD...). Minulle saa ihan sohkeasti tulla juttelemaan ja kyselemään kaikkea. Näkemisiin :3!

shamp-edit: Oikeinkirjoitus, erisnimet kirjoitetaan isolla ja yhdyssanat kirjoitetaan yhteen. Muista myös, ettei Terriblessä sallita puhekieltä.
« Viimeksi muokattu: 05.03.10 klo 14:25 kirjoittanut shamp » tallennettu

Ellen tartu miekkaan, en voi suojella sinua.
Kun tartun miekkaan, en voi syleillä sinua.
Cendrillon

Poissa

When did all stop making sense?

« Vastaus #592 : 06.03.10 klo 23:22 »

Cendrillon tervehtii !

Huomisesta, eli neljänkymmenen minuutin päästä, lähtien oleva 15-vuotias tyttönen Lempäälästä vilkuttelee täältä ruudun takaa; hei. Olen tälläinen perushöttiäinen, joka viihtyy parhaiten pienessä laumassa tai vaihtoehtoisesti yksin. Olen hieman kömpelö ja välillä ulkonäköön liittyen hieman homssuinen, mutta sitä ollaan viime aikoina kovasti alettu korjaamaan. Olen sosiaalinen ja puhun mielelläni enemmän kuin tarvitsisi. Mutta niinhän me kaikki joskus, eikös jeh?

Musiikkimakuuni kuuluvat Apulanta, InnerPartySystem, Three days grace, Ayabie, Ayumi Hamasaki, 2NE1, Bigbang etc. Melkein kaikki punkista japanilaiseen poppiin menee. Kunhan  ei ole massamusiikkia (aka. purkkapoppia). Radiota en pahemmin kuuntele. Olen laiska :---D

Harrastan tällä hetkellä lähinnä vain pianonsoittoa, cosplayta ja tennistä. Joskus lenkkeilen, rullaluistelen, laitan kynsiä, valokuvaan, roolipelaan tai jotain muuta vastaavaa. Piirrän ja luen myöskin mielelläni, joksenkin melko laiskasti. Hirveän suuri osa ajastani kuluu kouluun ja numeroiden ylläpitoon. Olen melkoinen hätähousu ja odotan aina tulevaa innolla. Ammun usein ylitse ja dramatisoin liikaa. Suunnittelen kaiken huolellisesti, ennenkuin teen mitään hätiköitä. Joskus kuitenkin olen vähän turhankin hullunrohkea ja se tulee koulumenestyksessä joskus liiankin hyvin esille. Katson animea satunnaisesti, sekä luen mangaa. Eniten kuitenkin tällä hetkellä kiehtovat kaikenlaiset pelit (PS2, PS3), joita tuleekin veljen kanssa rääkättyä ihan kiitettävästi.

Sisäisesti pikkuinen prinsessa, mutta välillä kuitenkin hieman poikamainen.
Nice to meet you ! ~
tallennettu
Crèmelice

Poissa

« Vastaus #593 : 15.03.10 klo 18:11 »

Moikka!

Olen forssan seudulta kotoisin oleva, kohta 15(säälittävää 8'D) täyttävä tyttö. Olen ollut kiinnostunut lolitasta useampia vuosia ja seurannut terribleäkin pitkään, mutta uskaltauduin vasta vuoden alussa rekisteröitymään ja nyt esittäytymään tänne. Harrastuksenikin on vasta ottamassa uutta tuulta purjeisiin. Erityisesti silmääni mielyttää classic- ja hime lolita sweet vivahtein, tietenkään vanhanajan eleganssia unohtamatta. Aristoakin olisi kiva kokeilla joskus.
 Musiikki vie paljon aikaani ja järkkymmätön lempi yhtyeeni on Versailles. Vapaa-aikaani kuluu myös maalaamiseen ja piirtämiseen sekä ompelemiseen, teenkin paljon vaatteita itse. Lempi brändeihini kuuluvat mm. Baby ja AatP, Innocent World, sekä Victorian Maiden.
« Viimeksi muokattu: 04.04.10 klo 19:13 kirjoittanut Crèmelice » tallennettu

No matter how high the wall, we crossed over it.
Why are you not here anymore? I want to see you...
Sweet-Me

Poissa

« Vastaus #594 : 26.03.10 klo 19:08 »

Hei, minä olen 13 vuotias tyttö Turun seudulta.
Pidän sweet- ja hime lolitasta. Minun lempivärejäni ovat vaaleankeltainen, vaaleansininen ja oikein vaaleanpunainen. En omista vielä kuin yhden lolita asun, jonka olen itse ommellut.
Lempi yhtyeitäni ovat TLC, Berryz Koubou ja C-ute.
Vaikka moni sanoo että lolita EI sovi alle 14 vuotiaille, olen eri mieltä koska minun mielestäni lolita vaatteet sopivat minulle erittäin hyvin. Mutta se on vain oma mielipiteeni.
Televisiosta katson frendejä ja Simpsoneita.

Suloisin terveisin Sweet-Me.
tallennettu
Chihoney

Poissa

En tiedä mitään.

« Vastaus #595 : 29.03.10 klo 16:17 »

Heips.
Tässä olen katsellut foorumia ei rekisteröityneenä ja rekisteröidyin ajat sitten. Nyt vihdoin ajattelin jopa esittäytyä. Olen tällainen rouvashenkilö Jyväskylästä ja ikää olisi jo huikeat 24-vuotta. Olen ihaillut kaikenlaista japaniin liittyvää, mm. animea ja mangaa+ samantyylisiä pelejä kuten Suikoden(vuodesta 1995).Totoro oli(on vieläkin) lempielokuvani. Sitemmin hieman vanhempana kiinnostunut myös musiikista, kulttuurista, uskonnoista, katumuodista, käytöstavoista, juhlapäivistä, ruuasta... Tätä voisi jatkaa loputtomiin joten pistän lopuksi että jne.:)
Musiikista sen verran; Kuuntelen J-pop ja rock, mutta en oikeastaan välitä näistä miespuolisista yhtyeistä niinkään paljon. Jokseenkin miespuolinen laulu ei tuota mielihyvää.
Kuuntelen myös laajalti metallimusiikkia(Mutta harvoin tätänykyä).
Lempiyhtyeitä/-laulajia on; Ayumi Hamasaki, Ai Otsuka, Yui Horie, Kotoko, Hirano Aya ja Mi.
Tykkään kovasti ostaa CD levyjä mutta aijai tämä on hankala harrastus välillä jos haluaa tosiaan sitä mistä tykkää.

Vaatetustyylistä ja kiinnostuksesta; En pukeudu mihinkään tiettyyn tyyliin koska vartaloni tällähetkellä kieltää kaiken mistä olisin kiinnostunut. olen menossa laihdutusryhmään että tämä olisi edes joskus mahdollista ;_;
Opiskelen kuitenkin vaatetus-alalla vaateompelijaksi, haaveena olisi tehdä yritystoimintana japanilaista katumuotia palvovia asusteita suunnittelu- ja mittatilaustöinä. Uniikkeja, täydellisiä malleja hyvillä materiaaleilla ja toimivilla hinnoilla ilman että tarvitsisi venyttää jokaista kukkaron nyöriä:). Mutta saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Harrastuksia minulla on; WoW:n pelaaminen (krhm), animen ja mangan seurailu, erilaisten muotisivujen selailu, japanin kielen opettelua(tavalla ja toisella) ja liikuntaa olen yrittänyt tuputtaa tähän mukaan.

Että terve vaan kaikki ja toivottavasti voitte hyvin ^^.

tallennettu

-Anna-
mcrway

Poissa

♦ ♣ ♠ ♥

« Vastaus #596 : 29.03.10 klo 21:03 »

Päivää. :)

Jonkin aikaa olen täällä foorumilla ihan randomina lueskellut keskusteluja ja nyt päätin lopulta rekisteröityä. Olen tällainen 14-vuotias tyttönen Nivalasta (jonka voimme käsittää myös "kaukana kaikesta"). Käyn tällä hetkellä 8. luokkaa.
    En pukeudu lolitaan eikä minusta kovinkaan monina päivänä näe ulkoisesti, että pidän japanista. Pukeudun ehkä enemmän rock -henkisesti (joinain päivinä ihmiset mieltävät minut emoksi, mutta mielestäni se ei ole "vaatetyyli"), toisinaan taas aika värikkäästi. Pidän kuitenkin lolitaa ja muita japanihenkisiä vaatetyylejä erittäin suloisina, mutta tällä hetkellä en koe niiden sopivan minun ylleni. Olen silti kiinnostunut niistä, tämä foorumi taisi herättää sisäisen tyttömäisyyteni viimein henkiin. Niin inhottavalta kuin se kuulostaakin, haluan laihtua ja koota itsetuntoani muutamia kuukausia ja ehkä sitten joskus saattaisin innostua näistä tyttömäisemmistä vaatteistani itsellänikin. Nykyisin se vaatetukseni on lähinnä huppari + pillifarkut + tennarit -yhdistelmä, joka tuntuu toisinaan aika ahdistavalta ja tylsältä.
   Japanista olen ollut kiinnostunut suunnilleen 10-vuotiaasta asti, kun tutustuin Matsuura Ayan musiikkiin, rakastuin siihen. Myöhemmin Matsuura sai väistyä muun japanimusiikin tieltä. Näistä nyt esimerkkinä An Cafe (suurin rakkauteni, ah keikka Tampereella 18.3.'09 oli jotain mahtavinta ikinä) ja SuG. Japani kiinnostaa minua muutenkin kuin musiikin osalta ja haaveeni on vierailla lähivuosina Tokiossa, vaikka pelkäänkin, ettei haaveeni tule toteutumaan. Mainittakoon nyt Japanista puhuttaessa manga (ah tämä tyypillinen). Nykyään olen innostunut lukemaan Nanaa ja Ranma½'ta, mutta toki muitakin on tullut luettua. Haluaisin ehdottomasti oppia japania, mutta englannin, saksan ja ruotsin lisäksi en jaksa tällä hetkellä opiskella mitään, varsinkin kun tuo japani tuntuu niin järkyttävän vaikealta.

Japanimusiikin lisäksi kuuntelen mm. Panic! At The Discoa, Musea, Fall Out Boyta, Green Dayta, The All-American Rejectsiä, MIKA'a jne.
Televisiosta seuraan toisinaan Simpsoneita ja Kenny vs. Spenny -ohjelmaa. Skinssiä on tullut katsottua, mutta valitettavasti se on nyt tauolla.
Harrastuksia minulla ei varsinaisesti ole. Tykkään kirjoittaa ja lukea, musiikkia kuuntelen suunnilleen koko ajan. Ja koneella istun enemmän kuin olisi suositeltavaa. Simssiäkin pelaan jatkuvasti. Tuntuu, että elämäni taitaa olla harvinaisen köyhää.
Lähiaikoina minua on alkanut kiinnostaa kaikki pieni väkertäminen ja kaikki tyttömäiset asiat muutenkin ja olisi kiva esimerkiksi ihan ajankuluksi opetella laittamaan nättiä kynsiä ja tehdä käsityönä kaikkea kivaa jne. Tällä hetkellä olen joutunut tyytymään hamahelmitöihin, kun ei ole oikein mahdollisuuksia kehitellä mitään jännempääkään.

Muokkaan tätä esittelyäni jos nyt yhtäkkiä tulee mieleen jotain kerrottavaa, mutta tältä erää tämä olisi nyt tässä. n__n
tallennettu

'Cause there's no one like you in the universe.
takkuni

Poissa

« Vastaus #597 : 04.04.10 klo 13:20 »

Hei,
minä olen Takkuni, tällä hetkellä Länsi-Lapissa majaansa pitävä (toukokuussa) 22 vuotta täyttävä vanhus nuori nainen. Kärsin ikäkriisistä, sillä näytän korkeintaan 16-vuotiaalta ja välillä tuntuu että pitäisi osata olla jo (pukeutumisenkin puolesta) "aikuinen". Tänä keväänä valmistun vaatetusalan artesaaniksi (ehkä, toivottavasti). Olen stalkannut tätä foorumia jo parin vuoden ajan säännöllisen epäsäännöllisesti ja nyt päätin viimein rekisteröityä ja liittyä iloiseen joukkoonne!

Tyyliltäni olen vähän tällainen raitasukkaernu/oshare-inspiroitunut, tykkään väreistä ja hauskoista yksityiskohdista pukeutumisessa. Rakastan piirtämistä ja kaikenlaista itsetekemistä/näpertelyä, varsinkin vaatteiden tuunaaminen on lähellä sydäntäni.  Pipoja olen neulonut ja virkannut varmaankin kokonaisen suurperheen seuraavan kymmenen vuoden tarpeiksi. Rakas harrastukseni on etsiä ja imeä inspiraatiota pukeutumiseeni internetin ihmeellisestä maailmasta. Rakastan katsella persoonallisen näköisiä ihmisiä.
  Japanilaisista jutuista kiinnostuin ollessani 15-vuotias, silloin ylikulutin fantasiapelien lattiota ja tietokoneen näyttö suorastaan savusi siitä katsotun animen määrästä. Suosikki mangataiteilijani oli tuolloin (ja on edelleenkin) Hajime Ueda. Nykyäänkin mielenkiintoni kiinnittyy persoonalliseen piirustusjälkeen (ei minulle ihan mikä tahansa taide kelpaa! :D).
  Nykyään japanijuttujen harrastaminen on rajoittunut aika pitkälti juurikin musiikkiin ja pukeutumiseen, enkä enää juurikaan lue mangaa tai katso animea, niinkuin joskus nuorempana.

Musiikkia kuuntelen laidasta laitaan. Japanimusiikin saralla ikisuosikkejani ovat MUCC, An Cafe, ja nostalgiasyistä kulutan Dir en greyn levyjä säännöllisin väliajoin. Muita musiikillisa lemppareitani ovat mm. Sara, The Cure, Mew, Manic street preachers ja Radiohead.

Toivottavasti tästä nyt saa jonkunlaisen käsityksen minusta ja olemuksestani! :)

tallennettu
Reta

Poissa

Black Holes and Revolutions!

« Vastaus #598 : 07.04.10 klo 18:55 »

Täällä kirjoittelee juuri 18 vuotta täytänyt oululainen lukiolaistyttö, joka päätti vihdoin pitkän pohdiskelun jälkeen liittyä Terribleen. Olen jo jonkin aikaa käynyt täällä stalkkaamassa haamuna, mutta noin viikko sitten päätin että olisi mukava oikeasti joskus kirjoitella tänne jotain.

Olen aina ollut jonkun verran kiinnostunut japanilaisista pukeutumistyyleistä. He pukeutuvat niin värikkäästi tai mielikuvituksellisesti, ehkä vastapainona harmaita koulupukuja vastaan. Lolitaa olen aina aina pitänyt yhtenä suosikkina, mutta muutkin tyylit näyttävät hyvältä.
Itse en pukeudu lolitaan, vaikka hametta käytänkin täyspäiväisesti. Jonkin aikaa sitten kuitenkin kaverini ilmoitti minulle, että voisin näyttää hyvältä gothic lolita hameessa, joten kävimme ostamassa kangasta ja nyt hänellä on ompeluprojekti (tietääkseni) meneillään. Omaa tyyliäni kuvailisin tummaksi ja hieman goottimaiseksi. En ole kovin tarkkaan perehtynyt goottityyleihin, mutta tämänhetkinen vaihettani kuvaisi hyvin going on. Olen myös huomannut, että aristo on todella lähellä sydäntäni.

Olen kai suhteellisen taiteellinen ihminen, ainakin pidän kuvataiteilusta, kirjoittamisesta ja kaikesta missä pääsee itse luomaan jotain. Olen myös todella tiedonjanoinen, haluaisin käydä esimerkiksi lukiota neljään vuoteen että voisin opiskella kaikki kiinnostavat kurssit kunnolla.

Japanilaisesta kulttuurista ja historiasta kiinnostuin ehkä joskus ala-asteen loppuaikoiina, niihin aikoihin kun Sailor Moon pyöri telkkarissa. Japanin historiaa on tullut opiskeltua ja japanilaista ruokaa maisteltua.

Mitäs minä vielä voisin kertoa.... vaikka msusiikkimausta. Se kulkee laidasta laitaan (oikeasti, klassista, varsinkin Sibeliusta, Linkin Parkia, Alice Cooperia, Indicaa, PMMP:tä, Avril lavignea, Elvistä ja The Beatlesia, eli melkein kaikkea) Ainoa, mikä ei mene alas, on sukkahousuhevi. Listahittejä myös tulaa aika paljon välteltyä.

Saa nyt nähdä mitä tästä tulee. Hiljainen lolita-ihannoija on rekisteröitynyt terribleen. :D
tallennettu

Bohemian Lifestyle!
~Blogi~Pupe~IRC-Galleria~Deviantart~
Pullaterrieri

Poissa

« Vastaus #599 : 21.04.10 klo 14:58 »

Hei! Anteeksi, olen erittäin myöhässä tämän esittäytymiseni kanssa!

Eli... Olen 19-vuotias (kesällä toki täytän 20) tyttö Jalasjärveltä, Etelä-Pohjanmaalta, pitäjästä jossa ollaan hyvin ahdasmielisiä erikoisesti pukeutuvia kohtaan. Olen ollut kiinnostunut kaikesta japanilaiseen kulttuuriin liittyvästä jo vuosia, mutta viimeisen sysäyksen asialle sai pari vuotta sitten aikaan nykyinen poikaystäväni, tai pitäisi kai sanoa sulhaseni (olemme olleet kihloissa huikeat melkein 5kk).

En hirveän usein pukeudu lolitaan, mutta olen tämmöinen perusernupunkgoottijoku (tyyliäni kun ei suoraan voi tunkea oikein minkään edeltävistä tyylisuunnista alle). Katson animea, luen mangaa ja yritän epätoivoisesti opetella japania itseopiskeluna. Minulla on myös kaksi aasialaista pallonivelnukkea (ABJD:tä), tosin voi olla että niitä on tulossa vielä myöhemmin lisää. Japanilaista musiikkia en juurikaan kuuntele, mutta The GazettE on ihan kuunneltavaa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 27 28 29 [30] 31
Tulostusversio
Enfant Terrible  |  Foorumi  |  Teehuone (Valvoja: Agitha)  |  Aihe: Esittäytymisketju
Siirry: